2011. január 25., kedd

Indulástól a Fórum építőkockái - X. rész


Előző bejegyzésemben tévesen írtam a Young Boys nick nevet, 
ezért elnézést kérek. 
De a lényeg, hogy nézzük, mit is írt ? 
Miért írtam korábban, hogy gyakorlatilag ezzel kezdődött el 
hidegháború Délegyházán? 
Szinte már csak oldalványon került szóba, mi is téma? 
A téma immár a szerző személye volt:
Végig olvasva a hozzászólásokat valamit nem értek... ill. több valamit... Riporter...Azt még valahogy megértem hogy tájékoztatni szeretné a közösséget... 
DE KI ENGEDTE MEG HOGY AZ ÉN PRIVÁT MAIL CIMEMRE IRJON... -
Miért kell az olyan embert bántani (verbálisan,irásban) aki időt energiát nem sajnálva dolgozik azon hogy MI a FALU LAKÓI tájékoztatva legyünk... -Azt nehezményezted hogy a PM bukásáról nem került fel időben cikk a honlapra...Ha valaki ismeri egy kicsit boltosj-t akkor tudhatná hogy alapos...utána néz mindennek és nem fog ide felrakni semmi kacsa hírt! -És most nehogy azt ird hogy a pm menesztése nem kacsa...még én is nehezen hittem el bár szinte napi kapcsolatban vagyok a képviselő testület egyik tagjával. -Ja és talán nem kellene a sportszerető embereket se megbántani... én is sport rajongó vagyok...az egyik élvonalbeli csapat ULTRA csoportjaival együtt mozgó ember...És Délegyháza sportéletében is igen aktív vagyok...
 És jelzi, többet is tudna mondani:
Sok mindent tudnék még irni, de nem akarok haragból irni... elöbb lenyugszom... Tudom, a klaviatura mögött sok minden könnyebb, de részt venni aktívan a FALU életében... Ahhoz már kellene egy kis bátorság..."oknyomozó riporter úr"
És itt hozzá tenném, már nem volt visszaút.
Vagy felvettem a kesztyűt, vagy hagynom kellett volna a fenébe az egészet, úgy ahogy volt.
Csatlakozott hozzá 2010. május 20-án egy bizonyos, indulattal teli, Itsnogood nevű levelező:               
Egyetértek YOUNG BOYS-sal, Riporter stílusából árad a gyűlölet. Szerinte mindenkit ki kell vizsgálni, aki nem ért vele egyet valamiben. Bár ezt írta a "Politika Délegyházán" topicban: „ Szilveszter Lajosról és dr. Riebl Antalról terjesztik, hogy milyen radikálisan söpörték ki a polgármesternőt a hivatal épületéből”
Így tehát az a kép alakuljon ki, szándékuk szerint, e két, új időket jelentő, jelenlegi önkormányzatban ellenzék szerepét betöltő személyről, hogy egyrészt könyörtelenek, másrészt nem a falu békéjét akarják, tehát nem lesznek jók majdani vezetőknek. Új időket jelentő???? Majdani vezetők???? Ui.: nem vagyok senkinek a szolgája!            
 Silverfox az eddigi hozzászólásait is tekintve, nyugodtabb, elemzőbb gondolatokat adott közzé. Bár jóval később, egy apró félre értés miatt, majdnem haragban lettünk, de gyorsan tisztáztuk a lehetséges ellentéteket. Nem voltak. De ekkor, hol voltunk még ettől?
Mielőtt elkezdenénk Riporter elásását, álljunk meg egy pillanatra. Valami kiváltotta belőle az általad (Itsnogood) gyűlöletnek nevezett hangulatot. Szerinted itt minden jó, minden szép? Nem hiszem, hogy Riporter célja a képviselők és főleg a PM ok nélküli sárba döngölése. Kérdezte valaki, hogy miről is szólt az az ominózus bírói ítélet, ami miatt eltávolításra került állásából a grófné? Én sem kérdeztem eddig még. De már érdekelne. A bíróval meg nem hinném, hogy összemutyiztak az ellenlábasai. A bombariadós per nem nyert bizonyítást, ezért nem is marasztalták el az ex PM - et. De mi volt a másik per? Vagy ezt rejtsük rózsaszín paplan alá? A vonatos pletykákból sok mindent meg lehet tudni, még ha osztom százzal is.
Amit Young Boys ír, miszerint privátban zaklatja, én sem tartom helyénvalónak. Viszont már rég nem a modi van bántva. Ismerjük lelkiismeretes (néha túlságosan is az) hozzáállását. Gondolom sokat dolgozik az oldallal. Utána jár a híreknek. Nem biztos, hogy az Ő hibája a késve érkezett tájékoztatás az oldalon.
Visszatérve Riporterre. Akkor feltételezzük, hogy csak hangulatkeltésből ír ilyeneket? Lételeme a lázítás? Nem lehet esetleg, hogy írásai, bár negatív hangvételűek, de a jobbítás érdekében íródtak?Baj, ha kiteregeti a szennyest, melyet sokan inkább elásnának jó mélyre? Biztos van akit ez kedvezőtlenül érint, de ez is benne volt a pakliban, hogy kitudódhatnak dolgok.
Jött egy lehetőség a fórum által, hogy mindenki kinyilváníthassa a véleményét. Ki így, ki úgy. Ide valószínűleg csak olyanok járnak, akiket érdekel közösségük sorsa. Igen! A klavi mögül könnyebb, de riporter minden hozzászólását névvel írja! Azért így más ám a gyerek fekvése!
 Persze, Young Boys miért is hagyta volna magát?   
Még mielőtt nagyon személyeskedéssel vádolnak... Nekem nem a témával van bajom... Azzal egyet értek hogy tájékoztatni kell a falu lakosságát de... Azt lehetne megfelelő hangnemben is... Én csak a lázítást érzem a riporter írásaiból... Én pl nem tudom megérteni hogy a közösség egyik aktív tagját miért kell Boltos miniszter úr-nak titulálni... Ha valaki engem szólítana meg így hát... És ez csak egy a sok hasonlóból.
És nem akarok a nick nevem mögé bújni úgy hogy aláírom a nevemet: Kupecz Sándor
 Valaki a védelmemre kelt:  
Tisztelt Young Boys!
A miniszteri "kinevezés" a fórum előtti hangneméből született. Szerencsére azóta sok változás történt.