2011. február 18., péntek

Blog - VI.sz. Hírlevél - 2011. 02. 18.


Erdélyi István: CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL című blog
 HÍRLEVÉL VI. 2011. február 18.
Tisztelt Fórumozó!
Hiszek abban, hogy - esetenként más és más véleményünk ellenére - Ön bízik abban, hogy együtt, érdeklődése és segítsége mellett, hadat üzenhetünk a műveletlenségnek, a gyávaságnak, az önhittségnek, a gyengeségnek, a kiábrándultságnak.
Már tájékoztattam Önt, hogy megnyitottam
CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL
ELNEVEZÉSSEL A BLOGOMAT,
mely lehetőséget ad, hogy szabad véleményét mások is elolvashassák.
Csak elgondolkodtató, hogy dr. Riebl Antal polgármesternek csak azt sikerült elérnie, hogy bizonyítottá vált
a
szellemi diktatúra bevezetési kísérletének kudarca.
A település Fórum rovatát gyakorlatilag meggyilkolták.
Az eredetileg 117 regisztrált tag közül 21-en jeleztek vissza, hogy továbbra is igényt tartanak a fórum tagságra.
Hét új tag regisztrált.
A balul sikerült polgármesteri döntéssel a 120 regisztrált tagra duzzadt létszámot összesen
tehát 28 állampolgárra sikerült lecsökkenteni.
Ezzel szemben negyven nap alatt
CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL
című blog tartalmára
megnyitása óta – öt hét alatt - 4 335 alkalommal voltak kíváncsiak.
Magyarországon túlmenően, Ausztriában, az Amerikai Egyesült Államokban, Lengyelországban, Németországban, Szingapurban, Norvégiában, az Egyesült Királyságban, Belgiumban, Törökországban és Kanadában
alakult ki eddig egy stabil érdeklődési tábor.
Kérésre pénteken adom közzé a Heti Hírlevelet, hogy be tudják tervezni hétvégére, hogy visszamenőlegesen, a kihagyottak közül mit néznének meg, mit hallgatnának, olvasnának el?
Többen szóvá tették, nem örülnek annak, hogy csoportosítottam az érdeklődök elérhetőségi jegyzékét, tőlük és mindenkitől elnézést kérek, az eredeti módon továbbítom már e Hírlevelet is.
Talán túl kényelmes voltam, én voltam a hibás.
Nyolcan jelezték, hogy a későbbiekben nem kérnek Hírlevelet.
Kérésüknek természetesen eleget tettem, megköszöntem eddigi érdeklődésüket.
Visszatekintve tehát…
február 12 - én
adtam közzé a Szombati Hangpercek – sorozatban, az
Állami gondozottnak lenni Magyarországon
 című, a Magyar Rádióban elhangzott dokumentum műsoromat.
Február 15-én
egy emlékező írást adtam közzé abból a szomorú alkalomból, hogy meghalt barátom édesanyja és emlékeztetőül Sánta Ferenc – Sokan voltunk című elbeszélését idéztem.
Holnap is folytatódnak a
SZOMBATI HANGPERCEK.
E sorozat keretében
( négy részben )
POLCZ ALAIN, A HALÁL SZOLGÁJA
című dokumentum műsort adom közzé.
Itt hívom fel a figyelmet, hogy jövő hét szombaton e sorozat keretében
Mezey Máriáról
készített
dokumentum műsort nyújtom át az érdeklődőknek.  
Köszönöm eddig érdeklődését, ha véleménye van és szeretné közzé adni, e blog rendelkezésére áll.
Amennyiben nem tart igényt e Hírlevélre, kérem, jelezzen vissza a riporter@invitel.hu e-mail címre. 
Ez esetben – tiszteletem mellett - a későbbiekben nem zavarom Önt.
Tisztelettel:

Erdélyi István