2011. február 1., kedd

Indulástól a Fórum építőkockái - XXXV. rész

2010. június 24-én majom újra belépett a körbe. Olyan fajta dicsérettel kezdi, hogy ezt követően mindig magam köré kell néznem:
Erdélyi István!
Ez már majdnem tökéletes. Csak azt nem értem, miért kell egy kérdés végére egy szurkát még elhelyeznie. Ráadásul olyat, ami nem is igaz.
Indok:
Ahhoz, hogy bármely állampolgár segítse e szervezetet és másokat is segítségre ösztönözhessen, szükséges tudnia a fenti kérdésekre a világos és konkrét válaszokat. Szerintem ez nem állja meg a helyét, hiszen most is sokan segítenek a Polgárőrségnek. Inkább így lenne helyes:
"Indok:
Ahhoz, hogy Erdélyi István segítse e szervezetet és másokat is segítségre ösztönözhessen, szükséges tudnia a fenti kérdésekre a világos és konkrét válaszokat." Szerintem akik eddig is segitettek ez után is fognak. Ehhez Erdélyi úr külön segitsége nem hiszem -hogy -kell!
És még egy megjegyzés:
A plébános úrat miért nem kérdezi meg kiktől,mennyit és miért kapott adományokat és azokat ki ellenőrzi?
Válaszoltam a Majomnak:
Tisztelt Majom!
Ugye nem maga az a cenzor, aki eldönti, hogy egy Boltos Józsefnek szóló közérdekű kérdés kiváló, jó, vagy megfelelő e? De nem is lényeges kérdés. Én Boltos József válaszára várok.

És Sarlós Kálmánnak is:
Személyes és nem a település életét érintő észrevételére nincs válaszom.

2010. június 25-én eljött az ideje, hogy Redbullnak válaszoljak.
Tisztelt Redbull!
Írja,
idézem:
Van itten egy szent asszony akiről mostmár sorozatban irja erdélyi úr rengeteget tesz a lakosságért , csakhát ő a háttérben akar maradni, és nem kívánja, hogy tudják ö az aki képviseli a lakosságot.
Válasz:
Soha nem állítottam ilyet.
Bár név szerint nem tudom, kiről és kinek a férjéről állítja mindezt, közlöm Önnel, semmilyen hölgy nem adott tájékoztatást, háttérinformációt Görbe János és Boltos József személyével kapcsolatban.
Válasz:
Tehát alaptalan a vádaskodása.
Állítja,
idézem:
Kriston úr volt Erdélyi úr polgármesterjelöltje irásaiból totálisan köszöntek vissza Kriston úr fogalmazási formái...
Válasz:
Sajnos, nagyon kevés dolgot tud a dolgok hátteréről, maradjunk annyiban, hogy soha életemben nem jutott eszembe, hogy dr. Kriston István lenne - lehetne Délegyháza polgármestere.
Tanácsa felém
idézem:
Erdélyi úr felé pedig kifejezem abbéli reményem, hogy talán egyszer saját gondolatot is le tudja írni, és nem más keveréseihez fog átgondolatlanul segítséget nyújtani.
Válasz:
Van éppen elég saját gondolatom is, ehhez nem kell fogadatlan prókátorok tanácsa. Az elöbbiekben válaszoltam a mondata második részében közzé tett gondolataira, minősítésére és tanácsaira.
Bár kissé nyers és átgondolatlan volt hozzászólása, és kissé személyeskedő is, amire eredetileg nem válaszolok, de tárgyi tévedéseire kénytelen voltam felhivni az Ön és az Olvasók figyelmét, ezért éreztem a válaszadás szükségességét.

djbaba következett:
Tisztelt!Redbull!!
Elöször is én nem állitottam soha hogy Görbe Pistát a Boltos ur mondatta le, Ő maga döntött igy, az ő dolga
A férjem soha nem akart vezető lenni, nem is olyan ember
a ****t meg te kevered mert a nyugdíjamból nehogy már én értesítsem a lakókat a vizi közmü miatt. Örülök, hogy megtaláltál. üdv
Én nem béreltem fel senkit, ha bajom van, magam szoktam intézni. És szent meg különösen nem lennék főldi ember hibákkal tele mint mindenki más, de te biztos az vagy, és biztos nagyon sokat dolgozol...
Az észt ne ossza az, aki nem csinál semmit ! Honlap még nem volt akkor... de nem tartozom elszámolással olyannak, aki mindenkit fikáz. A többíről is lenne véleményem. Nem csak harsogni kell Talán dolgozni és akkor én is találnék hibát a munkádban! De aki nem csinál semmit, az nem hibázik, kritizálni könnyü és harsogni!!

redbull 2010. június 25-én visszaválaszolt djbabának:
T tújnerné!
Nem osztani kívánom az észt, és még egyszer nem kívánom vitatni az ön által végzett munkát. Nem is lehetne, mert vitathatatlan, de még egyszer irom nem tudunk, és nem tudtunk nagyon sokan róla, viszont nem kérdezte meg Lugosinét, hogy miért indította akezdeményezést, hanem rögtön támadta. Kérdem miért!!honlap két hónapja van akkór is fel lehetett volna rakni az információt, és még mindíg nem lenne késő. sokan lehetnek akik a fórumot nem olvassák, de a honlapot igen. Hátha nekik is információt jelentene.
Vagy az a gond, hogy ehhez azt az a személyt kellene megkeresni akit eddig több esetben negatívan minősített?
Boltos József is beszállt:
Tisztelt Redbull, tisztelt fórumozók!
A fórumon több személyeskedő megjegyzés került fel a hozzászólások közé. Több esetben arra hivatkozással, hogy közszereplő, és hogy neki ezt el kell viselni. Tájékoztatok mindenkit, hogy függetlenül közszereplőkkel kapcsolatos szabályozással regisztrációs szabályzatunk egyértelműen fogalmaz.
Idézem:
1. A személyeskedés semmilyen formája nem megengedett.
Tilos a fórumon bárkinek - vagy bármely embercsoport tagjának - az emberi méltóságát megsérteni. Kifejezetten tilos a nemzeti, etnikai, vallási, kulturális, nemi és faji alapú előítéleteknek, és megkülönböztetéseknek - akár burkolt formában is - a fórumon hangot adni.
A fenti szabály megszegése akár azonnali kizárást eredményezhet (lásd moderálási alapelvek).
A személyes adatok kiadásával kapcsolatban pedig a következő idézet:
8. Tilos a fórumon mások személyes adatainak közzététele az illető kifejezett jóváhagyása nélkül. Tipikusan ilyen adat például mások valódi neve, képmása, címe, magán és munkahelyi e-mail címe, telefonszáma.
Ilyen jellegű adatot tartalmazó hozzászólás esetén az felel az adatok pontosságáért és közölhetőségéért, aki azt beküldte. Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy magánüzeneteket (pl: e-mail, privát üzenet) részben vagy egészében közzétenni csak a másik fél beleegyezésével lehet.
Annak, aki az elérhetőségeket, vagy a segítségkérő szándékot nem ellenőrizte, illetve jogosulatlanul tett közzé személyes adatokat, magánlevelet, kifejezetten súlyos szankcióval kell számolnia.
Aki a szabályokat nem tartja be hozzászólását törölni fogom, amennyiben továbbiakban is szabálysértő magatartást tanúsít törölni fogom regisztrációját.
Vessünk véget a felesleges személyeskedésnek, nem vezet sehová, csak a sérelmeket és konfliktusokat fokozza.