2011. február 1., kedd

Indulástól a Fórum építőkockái - XXXVII. rész


És 2010. június 25-én már elszabadult a kommunikációs pokol.
És a hozzászólásokból észrevehető, valójában nem én indítottam:
artong írta:
Tisztelt RIPORTER ÚR!
A kétszínűség nem erény! Egyik mondatával üti a másikat! A minimum ember és ember közötti öszinteség!
Tisztelt DJBABA!
Maga is csak egy véres szájú ex.......ta! Eddig nem láttunk semmit öntöl csak az öndicséretet!
Tisztelettel.: egy racionális lakos!
 És el kezdek válaszolgatni,
bár már tudhattam volna,
a dolgok nem fordulnak visszafelé,
a szemét, a mocsok immár nyelvezetünk része lett
és az alpári szándék is:
Mi ez a nagy szervezkedés? Honnan jönnek elő azok, akik semmit nem tettek azért, hogy ez a fórum éljen és működjön? Mi ez a nagy szinrelépés az árnyékból?
Martong? Még soha nem olvastam ezt a nick nevet, egyetlen hozzászólását sem. És máris kezdi... Nekem célzatosan azt írja, hogy
idézem:
A kétszínűség nem erény! Egyik mondatával üti a másikat!
Nem tényt állít, nem tényt cáfol. Nem írja le, mi alapján jutott e sértő következtetésre. Személyeskedik, kétszinűséggel vádol.
Tisztelt Boltos úr!
Saját maga által írtak alapján, kérem hivatalos lépését.
Bár djbaba helyett nem az én tisztem kikérni magamnak, azt a hangot, amit vele szemben alkalmaz ez a bizonyos Martong nevü fórumozó, de valakit úgy illetni, hogy véresszájú exkommunista, még, ha pontoz is, de nem bolondok az emberek, értik, bizonyára ez is a szándéka, hogy értsék, mit akart mondani...
Uram, vagy hölgyem, ha csak most keveredett erre a tájra és máris sértegetéssel kezdi, személyeskedéssel, akkor bizony nem sok babér terem a maga számára...
Érvekkel, bizonyítékokkal bizony ízekre lehet szedni bármely alaptalan vádaskodását és állítását.
Boltos úr!
Hivatkozva az ön által írtakra, milyen lépést kíván tenni a sértő, személyeskedő hangnemet használó úgynevezett Martong nevű fórumozó ellen?
 És ez a Martong nevű fórumozó , csak folytatja:
Tisztelt REVIZOR!
Legutóbbi információk szerint maga semmit sem tud /átélt/ az elmúlt 20 évről csak amit a szájába adtak! Azokról a dolgokról miért nem érdeklődik ami az első 16 évben történt? Talán lehet hogy össze rúgnák a pici bokáját és beütné a bucust! Szerintem ha már valaki oknyomozó riporternek hívatja magát akkor igy is kéne tennie! Nyomozzon okokat!
Válaszoltam:
Személyeskedő hangneme olyannyira alpári és stílustalan, annyira kapaszkodó, hogy nem emelem fel válaszommal, nem teszem partnerré abban az értelmes magasságban, ahol túl sok délegyházi ember van ahhoz, hogy maga beleférjen. Javaslom, álljon le ezzel a személyeskedő hanggal. Egyben felhívom Boltos József figyelmét a hatvannegyedik, éppen most belépett fórumozó elleni, maga által bejelentett eljárás megindítására.
 A Martong nevű levelezőt nem érdekli semmi és senki:
Önnek nem cáfolok semmit. Nem tekintem mértékadónak, amit cáfolnom kellene.
 Válaszoltam:
Egyben újra, ide írom. Szálljon le rólam, megpróbálom időben figyelmeztetni.
Személyeskedő hangneme olyannyira alpári és stílustalan, annyira kapaszkodó, hogy nem emelem fel válaszommal, nem teszem partnerré abban az értelmes magasságban, ahol túl sok délegyházi ember van ahhoz, hogy maga beleférjen.
Javaslom, álljon le ezzel a személyeskedő hanggal.
Egyben felhívom Boltos József figyelmét a hatvannegyedik, éppen most belépett fórumozó elleni, maga által bejelentett eljárás megindítására.
Ha lehet, többet ne találjon meg, sem a nevemet, sem a személyemet.
 djbaba bizony, türelmetlen:
Más száj tépés helyett inkább azon kéne vitatkoznunk ki ad többet az Árviz károsultaknak. Lehet nyomulni, lehet szervezkedni!
       Belépett egy irónikus ember, az úgynevezett gondolkodó
NA mi ez a tolongás??? segiteni kéne !!!!az árvizeseken !!!álljon mindenki sorba és ne tolakodjatok
       Válaszoltam Majomnak:
Tisztelt Majom!
Amenyiben elfogad egy tanácsot, jogánál és lehetőségénél fogva családi körének bármely tagjába próbáljon, már amennyiben szükséges, bármiféle, az ön izlésén és intelligenciáján alapuló jó modort bele nevelni.
Másrészt.
Köszönöm tanácsadási szándékát, már, ami a stilusom elfogadottságát, vagy visszautasítását vonja maga után, de semmiféle személyes, vagy személyeskedő levélre, észrevételre, elhatároztam, nem reagálok.
Ide tartozik az ön eme észrevétele is.
Kérem, a későbbiekben, ne a személyemmel,hanem amennyiben szükségesnek érzi, konkrétan az általam leírtak tartalmával és arra a válaszadási, vagy reagálási lehetőségeivel foglalkozzon.
A hirtelen nagyszámú, eddig ismeretlen fórumozó megjelenése, csak annyit jegyzek meg, felettébb érdekes és elgondolkodtató.
Pláne, ha kapcsolom személyükhöz hozzászólásaik irányultságát.
Másrészt, szerénytelenségnek tünne, ha arra is kitérnék, vajon miért van és miért érdekes a település weblapjának fóruma.
De a dolog egyszerű.
Nézze meg, könnyen elérhető, hogy ki, hány belső rovatot indított, egy - egy rovat milyen látogatottságnak örvend és ki, hányszor szolt hozzá...
Ne válaszoljon, én már megnéztem, tudom.

Aztán végre Boltos József döntött:
Tisztelt fórumozók!
"Martong" törölve.