2011. január 31., hétfő

III.Hírlevél a blog tartalmáról - 2011. 01.23 - 30.

 Lehet, nem kellene itt is közzé adni, hogy mi is jelent meg a Harmadik Hírlevélben, de mindenképpen dokumentálni szeretném, ami a Fórummal, valamint a bloggal kapcsolatban történt.
 HÍRLEVÉL III. 2011. január 30.
http://google-csakazigazat.blogspot.com
Erdélyi István: CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL című blog
Tisztelt Fórumozó!
Hiszek abban, hogy - esetenként más és más véleményünk ellenére - Ön bízik abban, hogy együtt, érdeklődése és segítsége mellett, hadat üzenhetünk a műveletlenségnek, a gyávaságnak, az önhittségnek, a gyengeségnek, a kiábrándultságnak.
Már tájékoztattam Önt, hogy megnyitottam
http://google-csakazigazat.blogspot.com
elérhetőségen
a
CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL
című blogot,
amely lehetőséget ad, hogy szabad véleményét mások is elolvashassák.
Megnyitása óta, az elmúlt három hét alatt,
meghaladta a 2608-at az érdeklődés száma.
CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL
című blog
TARTALMÁRÓL
2011. 23 – 30.
35 beírás született a fenti időszakban.
január 24-én
Közzé adtam megállapításomat, miszerint Délegyháza a demokrácia előtti társadalmak szintjén működik és ehhez leemeltem a polcról Kende Péter fordításában Pierre Manent: Politikai filozófia felnőtteknek című kötetét, amelyből az alábbi szemelvényt tettem közzé: Íme: " … a demokrácia előtti társadalmakban a hangsúly drámaian és olykor megszállottan, a társadalmi egységen van, az egyetértésen. E társadalmak folyton-folyvást azon vannak, hogy egységüket megjelenítsék, hogy színre vigyék ennek az egységnek a látszatát. 
Minden, ami szétválaszt, vagy azzal fenyeget, minden, ami megoszt, vagy azzal fenyeget, 
leküzdés, elfojtás vagy hallgatás tárgyát képezi.
Egyetlen megosztás, illetve szétválasztás van, amit a demokrácia előtti társadalom elismer, sőt hangosan hirdet, ez pedig azoknak a megkülönböztetése, akik parancsolnak, illetve akik engedelmeskednek, a kormányzók és a kormányzottak közötti különbségtétel. "
Feltettem a kérdést, 
HA EGYSÉG VAN, MIÉRT VAN KÉTSÉG? 
– kérdeztem egy helyi állampolgár beírása nyomán.
A január 18-i testület ülés helyi rádión félig meghallgatott ülése szerint kialakult egy alkalmi véleményem: „Nem hallgathatom el, hiszen miért is, 
az a testületi ülés, amit hallgattam, nem lehet olyan szőrösszívű, 
vérbő demokrata, 
aki találna benne hibát. „
Ezen a napon folytattam az Indulástól a Fórum építőkockái című sorozat közzé adását, amely dokumentatív jelleggel – a negyedik, ötödik, hatodik, hetedik, nyolcadik és kilencedik részben visszaidézi, hiszen ez már helyi történelem, kik, milyen módon jelentették meg véleményüket, kik, milyen módon sértegették a másikat, hol és mikor alakult ki csirája annak, hogy embertelenné kezdett válni a Fórum?
január 25-én
Kaptam egy Felhívást, a következő kísérőlevéllel: Tisztelt Erdélyi István Riporter! A Délegyháza Fórum rovatában többen is élvezettel olvastuk az Önkormányzat tevékenységéről szóló, tényszerű és kritikus bejegyzéseit, kérdéseit. Tudjuk, hogy a kérdéseire érdemi válasz soha nem érkezett. Az üdülő tulajdonosok nevében tiltakozó levelet küldtünk az Önkormányzat és más fórumok részére is, 
a helyi építményadó drasztikus megemelése 
és a 
délegyháziakat megosztó módosítása miatt!
És folytattam az Indulástól a Fórum építőkockái tizedik, tizenegyedik, tizenkettedik és tizenharmadik részének közzé adását. Közzé adtam, hogy ekkorra már egy újabb szereplői réteg kezdte kidugni fejét a homokból. Az alkalmi bejelentkezőké. Valaki szólhatott nekik, - Mondjál már te is valamit! Megmagyarázták, hogyan léphet be, hogyan regisztrálja magát? Könnyen észre lehetett venni őket, konkrétan megnevezve személyüket, hiszen azonnal, szinte a regisztrációt követően elmondták fröcsköléseiket és CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL
gyorsan háttérbe, az ismeretlenségbe vonultak vissza.
Január 26-án
Összesen tíz bejegyzés látott napvilágot. Elsőnek Lugosi Ágnes, mindenkit érintő levelét tettem közzé, amely egy működő hecker esetleges jelenlétére hívta fel az internetezők figyelmét. A levél szerint ez a Hacker meg tudja találni a te komputerazonosító címünket, ellenőrzése alá veheti az e-mailjeinket.
Kilenc bejegyzés látott nyilvánosságot a Indulástól a Fórum építőkockái sorozatban, a 14, 15, 16, 17,18, 19, 20, a 21 – ik és a 22-ik részben. Sajnos, ahogy írtam már benne voltunk a helyi információ hidegháborúban, ha nem is az anyázások, de a sértegetések repkedtek. 
Névvel és idézetekkel teszem közzé a 2010. júniusában megjelenteket.
Január 28-án
Indulástól a Fórum építőkockái sorozatban a 23,24,25 – ik és a 26. részt adtam közzé. E levelezések 2010. június 14-én jelentek meg, többek között egy Itsnogood nevü személy emlékeztetőjével, miszerint márt előtte megmondta nekem, hogy addig feszítem a húrt, amíg mindenki szép lassan rájön, hogy milyen átlátszó és régi recept ez a mindentmindennelegybemosó, mindenki bunkó, aki velemnemértegyet hozzáállásom.
Január 29-én
Cohn – Bendit Európa Parlamentben elmondott eredeti beszédét adtam közzé video formátumban, mert két telefonáló is volt., aki felszólított, én találtam ki az egészet, ők nem is halottak erről, ha annyira nagy mellényem van, akkor adjam közzé az eredetit. Közzé adtam.
És ezen a napon a Fórum építőkockái sorozatban a 27, 28, valamint a 29 – ik és a 30 – adik részt tettem közzé 2010. június 18-ról. 
Bigzozo ezen a napon azt írta, hogy ő személy szerint örül békejobbot nyújtó kezdeményezésemnek, , mert erre a községre – véleménye szerint - eddig a széthúzás volt jellemző.
Rá egy napra silverfox jelentkezett, egy újabb támadási témát dobott fel, ez esetben Boltos József, a polgárőrség vezetője ellen: Jut eszembe. Ma délelőtt láttam Varsányon közlekedni a Polgárőrség autóját. Semmi gond, hisz a kertváros részbe arra vezet az út. De az már kissé elgondolkodtatott, hogy még tavasszal ugyanezt az autót miért láthattam Dunavarsány felöl érkezve az 51-es útra kikanyarodni, főleg családi autó jelleggel. Férfi, nő és több gyermek benne. 
Reményeim szerint nem a falu pénzén furikázott benne valakinek a famíliája?
Január 30-án
Meglehetősen felháborodottan adtam közzé véleményemet arról, hogy volt egy civil kezdeményezés, amelynek nyomán, amelynek nyomán a helyi, diszkriminatív és antidemokratikus adóztatással kapcsolatban Nyílt levelet intéztek a polgármesterhez és a testület tagjaihoz, akik – a helyileg kialakúlt, állampolgárokat lenéző magatartás jegyében - válaszra sem méltatta őket. Ennek előzményeit és okait próbáltam elemezni konkrét, dokumentumokban foglaltak idézeteivel.
És itt is el kell, hogy mondjam, természetesen folytatom dokumentum jelleggel a Fórum rovat történetét, még akkor is, ha idő közben letörlésre került több bejegyzés. Megjegyzem, folyamatosan az összes hozzászólást archiváltam, tehát nem sok értelme volt letörölni.
Természetesen ez a Hírlevél sem tartalomjegyzék az elmúlt időszak 35 bejegyzésének tartalmáról.
Továbbra is javaslom, amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, hogy ne csak olvasson, hanem közzé is adja szabad véleményét, kérem, tegye meg. Járuljon hozzá Ön is, hogy Délegyháza beléphessen a XXI. századba.
Amennyiben nem tart igényt e Hírlevélre, kérem, jelezzen vissza a riporter@invitel.hu e-mail címre.
Ez esetben – tiszteletem mellett - a későbbiekben nem zavarom Önt.
Eddig két ilyen jellegű levél érkezett, eleget tettem kérésüknek.
Erdélyi István, Délegyháza, riporter@invitel.hu