2011. január 28., péntek

Indulástól a Fórum építőkockái - XXIII. rész


Megint felkaptam a pumpát 2010. június 13-án. 
Másként kellett volna értenem azt, ami egyértelmű, vagy legalábbis nem kellett volna észre vennem az egyértelműséget, amely inkább tudatlanságban, semmint, hogy provokációban rejlett. 
De én inkább úgy gondoltam, 
na, íme egy újabb provokáció, amelyre válaszolnom kell. 
Mindezt tettem, ahelyett, hogy felhívtam volna Boltos Józsefet és szóltam volna neki, na, figyelj, rosszul van ez így… 
És nem…
Választottam a pofonok útját…
 Olvasom, hogy bizony, az okos Boltos József kitalálta, szavazásra bocsátja, hogy egyes fórumozók hozzászólásait szigorúbban kellene moderálni.  Kiknek a hozzászólásait? Akik nem tetszenek az éppen hatalomnak? A nőkét? A férfiakét? A piros hajúakét?  A vallásosokét?  Az ateistákét?  A keresztényekét?
És ne tovább!  Ha a kérdező a fasizmust akarja, az antiszemitizmust, akkor jó úton jár. Tiltakozom!
 És mivel a pofonok útjára tévedtem, hát persze, hogy repkedtek primitív oda-vissza lövöldözések… És szóvá tettem, hogy Délegyháza település weblapján a zsidó szó, a tiltott szó, mert az előzőekben ezt a szót cenzúrázták.  Ezért kerestem valami szinonimát, és meg is találtam, azaz
Az izraelitákét? Akik voltak Auschwitzban, vagy akik nem voltak?
És én, hülye módon még hozzá tettem,
 Bizony Boltos József, Így kezdődnek, így születnek a fasiszta nézetek. Javaslom, azonnal vedd le a weblapról ezt a fasizmusra, kirekesztésre, rasszizmusra uszító kérdéshalmazt.
Cicamica vette a lapot, hozzá is szólt:
Szerintem egyértelmű, és nem kétértelmű a szavazás kérdése? Ennek a fórumnak, mint általában nagyon sok helyen szabályzata van. Ha tetszik valakinek, ha nem. És ennyi. Nem kell továbbgondolni. Szerintem. (Mindenki tartsa be a fórum szabályzatát!)
Már megint hangulatkeltés,mögöttes gondolatok. És akkor bejönnek a bónusz szavak: fasizmus, antiszemitizmus, Auschwitz.....mert erre mindenki ugrik(jogosan).De ne mossuk ennyire össze a dolgokat.(Szavazás kérdései)
Délegyházából kéne végre üdülőparadicsomot! A teherautóktól behajtási engedély! Meg sóder-kavics nagyhatalmat! Erre fektessen több energiát kedves Erdélyi Úr!Hozza a befektetőket, azokat az embereket akik Délegyházában látják a jövőt és van is eszközük hozzá,lobbizza ki az utak felújítását, járjon utána az "elsikított" pénzeknek, adjon be javaslatokat az önkormányzathoz, írjon pályázatot,tegyen javaslatot, induljon képviselőnek, vagy karoljon fel olyanokat akik erre képesek. Most már szabad az út: ahogy kiveszem szavaiból nincs már grófné. (Megjegyzem nem lesz könnyű dolga az új képviselő testületnek(nagyon elhivatottaknak kell lenniük), akárkik is legyenek, ahogy már írtam "sz@rból nem lehet várat építeni".) Ajánlom mindenkinek a fórum :"Mit javaslunk az új testületnek és az új polgármesternek? "című új témát,nagyon jó a téma felvetése, érdemes lenne az egész összegyűlt anyagot hivatalosan,papír formában átadni az új képviselőknek.
Belépett a vitakörbe Bigzozo is:       
Na riporter úr beindult,ismét bebizonyította, ha valaki nem ért vele egyet szerinte az már nem is ember. Szegény annyit tett a faluért és nem ismeri el neki senki, mindjárt meg is sajnálom. Látjátok, milyen hosszan mondja, és milyen keveset. A lustaság és a túlélési vágy, ha együtt van, csak a csalánverésre alkalmas, semmi másra. Na, ezt magyarázza meg nekem valaki.
redbull sem aludt ezen a napon:     
Bocs tévedtem.  Lehet, hogy mégis "péter az állat" jó értelemben!!!. Ez egy sokkal durvább kategória.
Meg vagyok döbbenve. Feltesznek egy kérdést, nem sértőt, válaszok egyértelműek. Mindenki érdekeinek képviseletében nyújthat az eredmény segítséget. Majd anélkül, hogy az eredmény következményeit, hatását ismernénk elkezd valaki fasisztázni, antiszemitázni stb. Ráadásul egy olyan aki kékvérűnek és egyebeknek nevezett valakit ahelyett, hogy a tényleges hibáit sorolta volna normális hangnemben. Meg vagyok döbbenve, hogy ez az ember még ki mer kérni magának valamit.
Boltos József látszólag bezárta a kört:           
A kérdés csak arra irányul, hogy kell-e moderálni. Az hogy mi alapján az le van írva a szabályzatban.
Ettől pedig csak az kell, hogy féljen aki ezt a szabályzatot nem tartja be. Akinek nem inge nem veszi magára.  A fasizmusra való utalást pedig kikérem magamnak. A fasizmus alapja az a fajta megkülönböztetés, amely a sajáton kívül minden más gondolkodású, származású, értékrendűt elítél, illetve üldöz. Ezen a honlapon egyetlen fórumozó van aki eme értékrend alapján válaszol a többi hozzászólónak.
 Zizis csatlakozott:   
Egyetértek az előttem hozzászólóval.
 Összegzés: 
Nos, e szakasznak a kiprovokálása, kiváltképpen Délegyházán, egy velejéig zárt világ előszobájában , bizony részemről, egyszerűen hülyeség volt. 
Lárpurlár… 
Persze, így, visszatekintve,  jóval objektívebben látja már önmagát is az ember. Nem, nem arról van szó, hogy most kellene mea culpáznom, nincs rá okom, inkább önmagamat ostorozom, hogy egy nyíltságra és mások véleményéhez hozzá nem szokott világban, túlságosan magyarul fogalmaztam. 
Mások nyersnek mondanák,  én még ma sem mondom annak.  
Mások az eszközt kritizálják, még a mai napig is, én pedig a célt. 
És ezekkel én soha nem jutok ebben a témában közös nevezőre.   
 Nem is akarok.