2011. január 29., szombat

Indulástól a Fórum építőkockái - XXIX. rész


Mivel félrevezetőnek éreztem a választ, persze véleményeztem Boltos József, mosakodásnak vélt sorait:
Szép litániát olvastam, de hát az a baj, hogy nem kaptam teljes választ, nem csak én,hanem a település lakossága sem.
Kimaradt a válaszadásból, hogy
- Tudna arra vonatkozóan információkat adni, hogy a Polgárőrség anyagi és technikai jellegű kiadásait ki és milyen rendszerességgel ellenőrzi?
- Van e arra naprakész nyilvántartás, hogy például az elmúlt hónapban, hol, hány alkalomal, milyen időközönként és hol
járőrözött a Polgárőrség autója?
Tehát a hosszú, érzelemdús szöveghalmazból kimaradt két kérdésre adandó válasz.
Ez az egyik.
Egyébként jó munkát végez a bányász, mert van szén és meleg, és jót az ápolónő, mert ágytálaz és életet ment, jót a meteorológus, mert megmondja, milyen idő lesz...
 Jó munkát végez bizonyára a helyi Polgárőrség pár tagja is...
Nem kételkedem...
De ez a boldogságpátosz mégis csak egy rózsaszin leányregénybe illik, ahelyett, hogy választ kaptam volna.
És...
Valójában engem Boltos József rendőrségen, polgári alkalmazottként töltött évei nem érdekelnek.
Ha pedig minden szóra érzékeny, ami a rendőrséggel van összefüggésben, ne nézze még a kék fényt sem, bár nem az én dolgom, hogy mit néz...
 Lehet, hogy szómániás...
Van ilyen.
Ettől függetlenül bizony öngólt lött, aki az Ede helyi civil szerveződéshez köthető rendezvényre ráhozta - ráküldte a rendőrséget, karöltve a vámügyesesekkel...
 Ahogy bizony öngól volt az úgynevezett bombariadó ügy is...
Na...
Most ennyi...
 Visszatérve...
Boltos József úr!
Ön még több közérdekű válasszal is adós, amire itt és most nem szeretném emlékeztetni...
A Polgárőrségben végzett családi bedolgozás és családi utaztatás tényszerű leírása helyett, ha van ideje, a még mindig levegőben lógó kérdésekre válaszoljon.
Ja, és elfelejtettem mondani a három műszakban, minimálbérért gürcölő, videokamerával ellenőrzött megalázottak sem viszik magukkal családtagjaikat, hogy utána elmondhassák, milyen nehéz az élet...
És többszőr kértem, ne kóstolgasson engem senki, elég, ha csak nyugodt kérdésemre, őszintén válaszol, és ez vonatkozik Boltos Józsefre is.
És következett Boltos József:
Akkor a két konkrét kérdésre két konkrét válasz.
"- Van a naprakész nyilvántartás, például menetlevél, tankolási számla a Polgárőrség gépkocsijához?
- Tudna arra vonatkozóüan információkat adni, hogy a Polgárőrség anyagi és technikai jellegű kiadásait ki és milyen rendszerességgel ellenőrzi?"
Igen van naprakész nyilvántartás a gépkocsihoz.
Igen tudok információt adni ki és milyen rendszerességgel ellenőrzi a kiadásokat.
És közben engem idéz:
Értem én, hogy maga éppen beszélgetett, amikor az a fránya jelszó tolvaj éppen akkor küldött engem érintő, nekem szóló hozzászólást, amikor a jelszó tulajdonosa magánál volt vendégségben, tehát eleve nem az ereti nick név tulajdonosa volt a hozzászólás küldője.
Nem érdekes, de éppen maga a tanúja annak a személynek, akinek nevében engem támadott valaki a maga védelmében....
Hát...  Ez több, mint érdekes... De nem érdekel...
De, ha már éppen olyan jót cseverésztek, mondhatta volna barátja, hogy drága barátocskám vedd már le a település weblapjáról a linkek közül az általam futtatott weblapot, mert már nem üzemel. És, ha nem olvasta volna barátja weblapjának kapubezárását Boltos József, csak emlékeztetőül, hiszen olyan sok dolga van, ez a szöveg szerepel a bezárt bolt ajtaján:
Az oldal megszűnt érdeklődés hiányában!
Szerintem elég volt ennyi idő!
 Boltos József, korrekt módon, szerintem a befejezés szándékával, röviden válaszolt:
Észrevételét köszönöm, valóban ezt nem jelezte. A link törölve.