2011. január 31., hétfő

Indulástól a Fórum építőkockái - XXXI. rész


2010. június 22-én Boltos József azzal kezdte a napot, hogy bőszen kioktatott. A téma azért aktuális, mert éppen most, 2011. január 31-én már levegőben lóg a helyi Polgárőrség vezetőségének és vezetőjének megválasztása. Annyit azonban tudnom kell, emlékeznem rá, hogy pontosan Görbe István mondta el korábban nekem, hogy őt , úgymond megpuccsolta Boltos József. Azt nem mondta el, hogy Boltos József megválasztásának előzménye volt egy azonos szavazati arány, aztán Görbe István megsértődése,és végül az ő szavazatával dőlt el a mérleg Boltos József felé. Gyakorlatilag Boltos József legnagyobb ellenfele Görbe István volt és ezt felém is folyamatosan hangoztatta.
Mindenesetre, akkor még nem tudtam, nem is ismertem minden összefüggést és meg kell, hogy mondjam, Görbe István karaktere is jóval tisztább volt szememben, mintha ma kérdezné bárki is. Boltos József oktatása tehát:
Nem puccsolt meg senki semmit.
Görbe István személyesen kért meg, amin én voltam a legjobban meglepve.
Felszólítom, hogy fejezze be a személyeskedést, és a bizonyítékok nélküli vádaskodást.
 És még aznap folytattam az eszmecserét Boltos Józseffel:   
Mielőtt Boltos úr bárkit is felszólít bármire, javaslom konkrétan válaszoljon a konkrét kérdésekre...
Még, ha nehezére is esik...
Egyébként a felszólítom szó eszembe juttatja fiatalabb korom Vigh Pista rendőr főtörzsőrmesterét, aki miután éppen elvertem egy önkéntes rendőrt Pestimrén a gyógyszertár előtt, azt mondta, felszólítom a tőrvény nevében, hagyja abba és igazolja magát...
Hiába a rossz emlékek...
Szóval, várom Boltos úr válaszát,de lehet, elfelejtette, íme, megismétlem:
- Tudna arra vonatkozóan információkat adni, hogy a Polgárőrség anyagi és technikai jellegű kiadásait ki és milyen rendszerességgel ellenőrzi?
- Van e arra naprakész nyilvántartás, hogy például az elmúlt hónapban, hol, hány alkalommal, milyen időközönként és hol
járőrözött a Polgárőrség autója?
- Az előző, Gőrbe - féle vezetés időszakához hasonlítva, mennyivel végez eredményesebb, gazdaságilag ésszerübb munkát a jelenlegi vezetés alatt a helyi Polgárőrség?
Javaslom, ne a másnak írt levélben mazsolázzon, hanem arra a kérdéscsoportra válaszoljon, ami magának szól...
Vagy túl nehéz?