2011. január 20., csütörtök

INDULÁSTÓL A FÓRUM ROVAT ÉPÍTŐ KOCKÁI - III. RÉSZ


ÉS FIGYELJÉK CSAK! HOGYAN KEZDŐDÖTT?
2010. MÁJUS 15-ÉN PÁR NAPPAL A FÓRUM INDULÁSÁT KÖVETŐEN EGY ÚGYNEVEZETT Apuci82 NICK NEVÜ SZEMÉLY AZ ALÁBBIAKAT ÍRTA:            
Hát ez hihetetlen... mindenhol csak a politika és a veszekedés??Nem lehetne valami vidámabb témát indítani az átlag polgárok számára is akik esetleg kikapcsolódni szeretnének a fórumon és nem idegeskedni azon hogy meglopnak úton útfélen?? Egy kis kikapcsolódás nagy kérés lenne? mondjuk egy sport fórum? van ám itt eredmény is ebben a faluban, ha más nem a varsányi lányok, vagy a futsal - os fiúk akikről szinte sehol nem lehet olvasni... esetleg nem lehetne nekik szurkolni egy kicsit, vagy valamilyen formában támogatni őket???Tényleg muszály mindenhol a politikáról meg a kisemberek lehúzásáról szóló pletykákat, vitákat olvasni?Lehet csak én vagyok ilyen fanatikus marha de nekem jót tenne néha egy kis kikapcsolódás is.
MÉG AZNAP, GYAKORLATILAG EGYET ÉRTVE VELE, DE KIEGÉSZÍTVE, 
VÁLASZOLTAM SZÁMÁRA:
Szervusz Apuci82!
Igaz... Gyermekkoromban Vasas drukker voltam, Szentmihályi, Ihász, Mészöly, Sárosi, Bundzsák, Berendi, Farkas... És a többiek... De... Ahhoz hogy elmondhasd, bizony a sportról is kellene beszélni, egy település weblapján, elöbb azt kellett kiharcolni, hogy megszólalhass a nyilvánosság számára a település weblapján... Ehhez pedig kevés volt, ha azt mondtuk volna többen, hogy Éljen a sport... Gondolod, azok is azt mondták, hogy Éljen a sport, akik horogkeresztet jelentettek meg a helyi lapban? Egyébként tizenhárom és fél évet első osztályban bokszoltam, talán van közöm a sporthoz, de jó is lenne, ha végre élményeinkről beszélgethetnénk és nem a dögevőkről...
ÉS KIMONDOTTAM, KI NEM MONDOTTAN 
EZZEL A LEVÉLVÁLTÁSSAL KEZDŐDÖTT EL 
A FÓRUM ROVAT HANGSÚLYOZOTTAN 
VIHAROS KORSZAKA. 
Apuci82 ÍRTA 2010. MÁJUS 15-ÉN:
Kedves riporter!
igazán örülök hogy betámadsz és osztod a sok ****ságot..... Én nem személyre szólóan írtam a politika ellenes megszólalásomat csak egy magán jellegű jelzés volt hogy más téma is létezik a világon sőt még ebben a kicsiny faluban is. Igazából, ha a fejed tetejére állsz ezek a dolgok akkor is megfognak történni és ha másokra ontod a nézetedet se lesz jobb!!Mint ahogy a magán e-mail címemre érkező kifejezetten irritáló üzeneteidre sem vagyok kíváncsi. Ezzel megoldani semmit nem fogsz max. a többi embert uszítod teljesen feleslegesen. Bár ez nem rám tartozik és nem tisztem ítélkezni sem feletted!!' biztos én kis ember vagyok ehhez a politikai témához és segíteni se tudok abban hogy jobb legyen bármi is! Viszont a sport a mindenem és ha máshogy nem is de egy kis hangulattal buzdítással szeretném támogatni a csapatokat akik egy kis eredménnyel nagyobb örömöt tudnak okozni mint a te politikai ömlengéseid! Nevezhetsz huligánnak vagy aminek akarsz engem ez sem nagyon izgat!!Viszont szerintem nem a te tiszted sem pedig jogod eldönteni hogy én miként tehetek jelzést és miként kérhetem hogy az oldalon más téma is legyen!!! Én is a falu lakosa vagyok én is ezen a honlapon regisztráltam és nekem is lehetnek kéréseim illetve vágyaim nem csak neked!!Ha nem tudod feldolgozni hogy ez az oldal és ez a falu nem csak a politikáról és rólad szól egy laza mozdulattal törölheted magad.