2011. február 2., szerda

Indulástól a Fórum építőkockái - 44. rész


Peter az allat  2010. JÚNIUS 28-ÁN KIÁLLT A FÓRUM MELLETT.
ÉS EKKOR ÉN MÉG KÖZEL SEM HOZTAM NYILVÁNOSSÁGRA, 
HOGY MIT TUDTAM MEG A FÓRUM BEZÁRÁSNAK HÁTTÉR ALKUIRÓL. 
DE MAJD KÉSŐBB BIZTOS MEGJELENIK AZ IS.
 Vagy úúúúgy! Nem a valóság a lejárató, hanem, ha beszélnek róla. Tehát nem azért megy ki ****el innen a turista, mert kitörik a kocsi kereke, mert áll a szemét az út mellett, mert kocsi nélkül ha nem is lehetetlen de nehézkes ide jutni, mert fényes nappal is szétzabálják a szúnyogok, mert ha fürdene térdig ér az iszap, és nyakig a hínár, ha horgászna, akkor 2e pénzért a boton kívül nem fog semmit mert a hal valahogy elpárolog a telepítéskor, nem azért, mert nincs egy csap, vagy wc a parton, nem azért mert megfullad a portól, nem azért mert nincs egy bolt a part közelében. Neeeeem. Azért nem jön mert beszélnek róla. Ha nem beszélünk róla, akkor fel sem tűnik.
Nos, mit lehet erre mondani? Nem gondoltam volna, de lehet, hogy ezek szerint mégis az Erdélyinek volt igaza az összeesküvés elmélettel? Egy ilyen döntés, de még a felvetés is, legalábbis nagyon azt látszik igazolni, valamint hogy itt biz' vajak lehetnek fejeken.
Mindegy. Ha esetleg mégis elhallgatna ez a fórum, akkor találkozzunk ismét ezen
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9171077
a címen. Aki hallja adja át! Ezt nem tudják kikapcsolni.
 ÉS ÚJRA IDÉZTE A Jegyzőnek írt Nyilt levelemet és azt írta hozzá:
Amennyiben lehet, ezúttal csatlakoznék az előttem szólóhoz.
  MEGKÖSZÖNTEM:
Köszönöm.
Rajtam kívül egy ember legalább már ki mer állni a szólásszabadság mellett.