2011. február 3., csütörtök

Indulástól a Fórum építőkockái - 49. rész


2010. június 30-án újra jelentkeztem:
Tisztelt Redbull!
Köszönöm a felajánlást az űrlaphoz kapcsolódva.
Élek vele, ha megengedi.
Én elkészítem egyrészt a település köztisztviselői számára az egyik és a település tisztségviselői számára a másik fajta, a törvényeknek megfelelő formanyomtatvány tervet.
Átküldöm Önnek.
Ön elkészíti számítógépen kitölthető formátumban.
Lehetőség, hogy bárki elérje, bővített lehetőség, hogy a település weblapján elérhető legyen.
Erről tényleg fel kell vennünk a kapcsolatot a Boltos Józsival.
Boltos Józsival felvettem a kapcsolatot, elküldtem neki mindent, amit ígértem, abban a reményben, hogy rövidesen hozzáférhető lesz minden helyi állampolgár számára.
Ha megakad a dolog, azonnal felveszem Önnel a kapcsolatot ez ügyben.
 Hozzá tettem:
Bár részleteiben bizonyára felteszi a weblapra Boltos József az alábbiakat, de ketten is telefonáltak az elmúlt percekben, hogy már látni szeretnék.