2011. február 3., csütörtök

Indulástól a Fórum építőkockái - 48. rész


redbull 2010. június 29-én csatlakozott:
T. riporter!
Gyanúm szerint nem lesznek fent a nevek, ugyanis nem volt név szerinti szavazás. csak a szavazati arány lesz elérhető. Csak egy kis megjegyzés nem az ön beadványa érte el a célját, mert a bizottságok döntései, és a képviselők előzetes jelzése alapján már ez a döntés volt várható. Ezzel persze nem kérdőjelezem meg azt amit értünk és a demokrácia e lehetőségéért tett.
Az hogy ki hogy szavazott kérdezze meg azt aki önt mindenről informálja. Bár ott is lehett volna lenni , ha már egy ilyen fontos beadványával kapcsolatos kérdést tárgyaltak.
Az előre elkészített nyomtatvány jó ötlet. amennyiben esetleg segítség önnek a nyers szöveg alapján vállalom, hogy elkészítem számítógépen kitölthető formában a könnyebb e – mail – en történő beküldéshez. Még esetleg megkérhetjük Boltos Józsefet a honlapon történő elérés biztosítására.
Szép napot mindenkinek.
   Válaszom:  
Tisztelt Redbull!
Lehet, nem lesznek külön fenn a nevek, pedig nem lenne rossz, azonban a jegyzőkönyvben kell, hogy szerepeljen a szavazás és abban az is, hogy ki mellette, ki ellene?
Azért pedig mindent meg kell tennünk, hogy egyrészt legyen közzé téve 2010. március közepét követő összes testületi ülési jegyzőkönyv, ezen belül egészen napjainkig például az utolsó, e témával foglalkozó is, akkor világosabban látunk.
Nem ragaszkodom ahhoz, hogy én bármit is elértem volna, nem ez a lényeg, hanem, hogy az értelem győzött az értelmetlenség felett.
Persze, csak időszakosan, mert nem vagyok naív.
Egyébként nincs olyan különleges emberem, aki mindenről informálna, legfeljebb jó helyen, jó időben, tudom, mit és kit kell, hogy megkérdezzek ahhoz, hogy meg tudjak valamit.
Sajnos, nem tudtam ott lenni, pedig szerettem volna, de egy előre szerződésben lekötött író - olvasó találkozón kellett részt vennem, nem mondhattam le.
Köszönöm a felajánlást az űrlaphoz kapcsolódva.
Élek vele, ha megengedi.
Én elkészítem egyrészt a település köztisztviselői számára az egyik és a település tisztségviselői számára a másik fajta, a törvényeknek megfelelő formanyomtatvány tervet.
Átküldöm Önnek.
Ön elkészíti számítógépen kitölthető formátumban.
Lehetőség, hogy bárki elérje, bővített lehetőség, hogy a település weblapján elérhető legyen.
Erről tényleg fel kell vennünk a kapcsolatot a Boltos Józsival.
Köszönöm levelét.
Péter az állat is véleményt írt. Előbb rám hivatkozik:
riporter írta:
Lehetőség, hogy bárki elérje, bővített lehetőség, hogy a település weblapján elérhető legyen.
Erről tényleg fel kell vennünk a kapcsolatot a Boltos Józsival.
Majd folytatja:
Vagy ha nem (megy), hát föl kell tenni valahová az interneten, és ide (vagy inkább a kérdezős topicba) be kell tenni a linket, és akkor József sem kerül kellemetlen helyzetbe.
Válaszom: 
Rendben.
 Majd egy újabb levélben jelentkeztem:
Lehet, hogy elmozdul valami?
Lehet, hogy szép lassan rá lehet majd jönni arra, hogy a településen vannak tavak és azokban fürödni is lehetne?
Mert, ha már arról volt szó, a Fórum megszüntetése iránti igényben, hogy a turisztika és a vendéglátás, akkor nem is kell hozzá nagy ész, hogy rájöhessen bárki, bizony a tavak miatt jönnének ide az emberek, semmi másért...
A jegyző most okosan, felszólította a testületi tagokat az alábbiak szerint...
Délegyházi I-VI tó tulajdonos önkormányzat megkeresése.
Megkeresem Délegyháza Község Önkormányzatát, hogy tegyen eleget a természetes vizek fürdőzésre alkalmas partszakaszai és azzal összefüggő vízfelületek kijelölésére vízgazdálkodási jogszabályban előírt kötelezettségének, és kezdeményezem a kijelölt helyekre fürdőhely üzemeltetési pályázatok kiírását, ezzel az évek óta megoldatlan fürdőzési viszonyok szabályozott alapokra helyezését.
Hát figyeljünk, mit tesznek a képviselők?
Addig pedig, míg nem tesznek valamit?
Nehogy fürödni merészeljen valaki a ki nem jelölt helyen és helyeken.
 Boltos József 2010. június 30-án kiegészített:             
Sajnos a jegyzőkönyv csak akkor tartalmazza a neveket, ha valamely képviselő kéri a név szerinti szavazást. Minden más esetben csak a igen, nem tartózkodás számát.
   Majd én jelentkeztem:
Korábban ígértem egy fórumozó javaslatának figyelembe vételével, hogy elkészítek
- egy jogi háttéranyagot, amely lehetőséget ad eligazodásra, hogyan lehet felvenni és milyen ügyben a kapcsolatot a település vezetőivel?
- egy Kisokost, amely tartalmazza a település vezetőinek elérhetőségét,
- egy olyan tudnivaló csokrot, amely tartalmazza, mihez van joga az állampolgárnak és milyen törvényes kötelezettségei vannak a település vezetőinek?
Egyben elkészítettem több levélforma sablonját is.
Továbbá:
Írtam egy levelet Boltos Józsefnek az alábbi szöveggel:
Kedves Boltos József.
Elkészítettem Délegyháza választó polgárai és állampolgárai számára több olyan háttér-anyagot, amelynek a település weblapján történő közzétételével és felhasználási lehetőségének biztosításával - reményeim szerint - hozzá járulhatunk, hogy a tájékozottság hiánya miatti feszültségek csökkenhessenek.