2011. február 6., vasárnap

Indulástól a Fórum építőkockái – 55. rész


2010. július 13-án szép lassan, már ironizáltam:
Kedves Boltos József!
Az alábbi levélnél udvariasabb sorokat nem látott még a világ.
Tehát.
A legmélyebb tisztelettel kérdezem az alábbiakat:
l.
Mi az oka, hogy még mindig nem áll a település állampolgárainak rendelkezésére az a törvénygyüjtemény csomag, amely eligazodást adhatna a település állampolgárinak jogainak gyakorlása és érvényesítése során?
2.
Mi az oka, hogy még mindig nem áll a település állampolgárainak rendelkezésére az a sablon levélcsomag, amelynek felhasználásával törvényes kérdéseket, észrevételeket, panaszokat nyújthatna be a település bármely állampolgára Délegyháza polgármesteréhez, jegyzőjéhez, vagy a testület bármely tagjához?
3.
Vajon lehetővé kívánod e tenni, hogy Délegyháza teljes lakosságát felháborító bombariadó ügy objektiv dokumentumait a település lakói a település weblapján keresztül megismerhessék?
4.
Áthidalásként tudsz e arra módot biztosítani, hogy a település lakóinak weblapján megjelenjen az az alábbi
http://picasaweb.google.com/110249112012978984974/DelegyhaziBombariadoDokumentumai#
link elérhetőség, amelyen át megismerhetik a bombariadó ügy dokumentumait?
A legmélyebb tisztelettel várom válaszod és intézkedésed.

Még ezen a napon újabb észrevételt tettem:
Egyik napról a másikra eltűnt a település honlapjáról a helyi újságnak számító Délegyházi Hírek elérési linkje.
Tehát nem érhető el egyetlen egy, eddig már megjelent lapszám?
Talán csak nem arról van szó, hogy önkormányzati segédlettel eltüntetik a nyomait és bizonyítékait is a dilettantizmusnak és a hozzá nem értésnek?
Már csak azért feltételezem ezt, mert önkormányzati engedély nélkül nem hiszem, hogy el lehetne zárni a hozzáférést a település újságjához.
 Kaptam egy semmit mondó választ amestertől:
Két válasszal én is tudok szolgálni:
-a Délegyházi hírek letölthető a honlap Letöltések pontja alól, ahogy idáig is
-képet be tud szúrni fórumhozzászólásába az img taggal. Használata:
[img]kép_URL_címe[/img]
És kérem vegye ezt válasznak, ne emlegesse se családomat, se iskolámat, se becenevemet, ne tételezze fel, hogy hazudni szeretnék. Egyszerűen csak segíteni próbálok...
 Persze, válaszoltam:
Én Boltos Józsefnek írtam, a helyi újság változatlanságáról a hírt köszönöm. Ez ügyben tévedtem.
Igaz, abban nem, hogy végre eltűnhetne a lap felelősen tehetségtelen főszerkesztője.
 És 2010. július 14-én egy viszontválasz:
Én úgy vélem a honlap a célnak megfelelő több mi kell még?Van Fórum?Van!Van olyan weboldal ami a lakosság célját szolgálja azáltal hogy szolgáltatják az információkat?VAN!Akkor mi kell még?KELL?De most őszintén Kell?Szerintem nem akkor meg álljon már meg a menet.