2011. február 6., vasárnap

Indulástól a Fórum építőkockái – 56. rész


És egy bejelentés:
A mai napon elküldtem Forgó Józsefné számára újabb, közérdekű kérdéseimet, amely arra kötelezi a fennálló törvények alapján a polgármestert, hogy harminc napon belül részletesen válaszoljon, illetve intézkedjen a kérdésekben foglalt problémák megoldásáról.
A válaszának határideje 2010. augusztus 14.
 Tettem egy újabb bejelentést:
A bombariadó ügyben két nap múlva teszem közzé azokat a dokumentumokat, amelyek két személyt érintenek.
1.
A Ráckevei Rendőrkapitányság Bünügyi Osztálya tanukihallgatási jegyzőkönyvét, amely Görbe István tanuval készült,
részlet a kihallgatási jegyzőkönyvből:
... a felvételt meghallgattam és határozottan, egyértelmüen felismertem dr. gr.Bethlen Istvánné Polgármesterasszonyunk hangját. Teljesen le vagyok döbbenve...
valamint
Dr. Bethlen Istvánné polgármester levelét,
amelyet Dr. Molnár Judit ezredes asszonynak, a Pest Megyei rendőr főkapitányságra írt.
részlet a levélből:
... a nyomozás előmozdítása érdekében szíveskedjék lehetővé tenni, hogy megismerkedjek a kérdéses fenyegető üzenettel...
Utóirat:
Nem is tudom legalább huszan kérdezték így, vagy úgy, telefonon, személyesen étteremben, közértben, benzinkútnál, hogy milyen módon kerültek hozzám azok a dokumentumok, amelyeket én közzé merek adni.
És volt, aki hozzá tette kétértelműen:
Nem érzem magam túlságosan is bátornak?!
Egyrészt nem vagyok kötelezhető semmilyen módon információforrásom felfedésére.
Másrészt, én megfordítom...
Én gyáva vagyok ahhoz, hogy hallgassak...
Azok a bátrak, akik tudják mi vár rájuk és mégis tudnak hallgatni.
 berecza 2010. július 15-én kivéncsi és egyben szektpikus volt:
Nem azért de én szívesen elolvasnám/meghallgatnám azokat a dokumentumokat.
 Gyorsan válaszoltam:
Eddig is elolvashatta, amit közzé adtam. Az előzőekben jelzett dokumentumokat pedig holnap, azaz pénteken adom közzé, tehát elolvashatja, nem lesz semmi akadálya.
 Megszólalt Péter az állat
Dokumentumokat én is szeretek olvasgatni, főleg ha aztán el is költhetem őket.   
 És Cicamica is:
Tiszta Teleregény!
Mi meg mint a BIRKÁK várjuk a folytatást. Miért nem lehet egyszerre leadni a dokumentumokat, szerintem már úgyis az egész bombariadó másolata vagy eredetije Riporter úrnál lehet. Követelem, sőt kiáltványt fogok megfogalmazni, amennyiben nem tudhatom meg minél előbb a folytatást. He-- He.
De tényleg,
Riporter Úr!
miért nem lehet az egész ügyet egyben leközölni???Köszönöm a választ, és a fejleményeket várva.
       Peter az allat:
Az úgy túl egyszerü.
       Jobbik:
T. Fórumozok!
Holnap reggel 08:00.kor testületi ülés lesz! Tárgy, többek közt a Gizella tó mederkotrása. Aki érintett feltétlen jöjjön el hiszen a szándékosan kora reggeli időpont miatt sajnos mostanság szinte senki, vagy csak vajmi kevesen tudnak részt venni ,,képviselőink" hajnali összejövetelein.
Krassóvári Roland