2011. február 6., vasárnap

Indulástól a Fórum építőkockái – 57. rész


Válaszoltam a kétkedőknek:
Tartom magam eredeti szándékomhoz, átlag három naponként adom közzé a dokumentumokat.
Legközelebb holnap. Egyrészt nincs mindenki naponta a monitor előtt. Másrészt a dokumentumok alapvetően jóval többet mondanak, mint egymás után sorakozó beszkennelt információk. Az emberek, olvasók elgondolkodhatnak rajta, lehet nyilvános véleményük is a közzé adott tartalmakról, annak megfogalmazására, átgondolására, közzé adására is kell időt adnom. Szerintem a kialakult vélemény s annak közzé adása jóval fontosabb, mint, hogy egy hét alatt túl legyünk rajta.
Másrészt én a törvényben előírt jogomnál fogva Délegyháza életét nagyban befolyásoló közérdekű kérdéseket tettem és teszek fel folyamatosan Délegyháza Önkormányzati Testületének, Délegyháza polgármesterének, Délegyháza jegyzőjének, valamint önkormányzati tisztségviselőknek, képviselőknek.
Általában a közérdekű kérdéseket és panaszokat is háromnaponta teszem közzé.
Azon egyébként csodálkozom, hogy még eddig senki nem élt törvényes jogával, hogy közérdekű kérdéssel, vagy panasszal éljen írásban a helyi önkormányzat felé, de jó indulattal arra kell gondolnom, hogy úgyis felteszem a kérdéseket, majd elolvassák a választ.
Aztán biztos történik majd valami. Igaz, a bombariadóval kapcsolatos dokumentumokban foglaltak sem váltottak ki különösebb reakciókat. Tisztelettel köszönöm a sürgető hozzászólásokat.
Betartom, amit ígértem.
Utóirat:
Boltos József felhívott telefonon, ígérte, hogy e hét végén a település weblapján már elérhetőek lesznek a dokumentumok.
Igaz, még nincsenek elérhető módon fenn a település weblapján a levélsablonok sem, amelyek azt tennék lehetővé, hogy a helyi állampolgárok egyszerűbb és tényszerűbb módon, törvényes hivatkozási alappal fordulhatnának azokhoz, akiknek törvényben előírt kötelezettségük az intézkedés és a válaszadás.
Enyhe íróniával bízom benne, ami késik, nem múlik...
 És ezen a napon azt írtam:
Krassovári Rolandnak, névnapja alkalmából sok boldogságot és céljai elérését kívánom.
 2010. július 16-án újra csak bombariadó ügyben:
A bombariadó ügyben, az eredetileg is közzé adott terv szerint ma nyilvánosságra hoztam két dokumentumot.
Elérhető:http://picasaweb.google.com/110249112012978984974/DelegyhaziBombariadoDokumentumai#
Az elsőben az akkori, de mára már leváltott polgármesternő, 
többek között azt írja, hogy
idézem:
Nekem fogalmam sincs arról, hogy , hogy a kérdéses telefon mikor, honnan érkezett, hová és milyen szöveget tartalmazott... Az a gyanú ugyanis, hogy valaki egy régebbi nyilvánosság elött elhangzott beszédem egy részét valamilyen telefonba bejátszhatta s ezzel a rendőrséggel is bolondját járatja.

Szerepel a közreadott dokumentumokban Görbe István tanukihallgatási jegyzőkönyve is.
Többek között elmondta:
idézem:
A faluban még sosem volt ilyenre példa,nagyon megijedtek az emberek és teljesen felháborított mindenkit a bombariadó.... Egyértelmüen felismertem... polgármesterünk hangját.... A hangja annyira jellegzetes, behízelgő stílusu, kicsit nyújtja a szavakat, hogy mindenki pontosan megértse, amit mond.... Kijelentem, hogy én, mint délegyházi lakos szégyellem magam Polgármesterünk miatt.