2011. február 7., hétfő

NYÍILT LEVÉL GÖRBE ISTVÁN KÉPVISELŐ, BIZOTTSÁGI ELNÖK ÚRNAK!


TISZTELT GÖRBE MINISZTER ÚR!
( Régebben így szólítottalak, én hagyománytisztelő vagyok.)

Az még rendben van, hogy testületi ülésen, hivatalos közegben bolondnak neveztél…
Az is, hogy hivatalból figyelmeztetett - és talán szakvizsgát tett ügyvédként is – dr. Riebl Antal polgármester, kijelentésed súlyára.
Természetesen elfogadom akkor tett bocsánatkérésedet.

Az is rendben van, hogy mindazt, amit eddig tettél, s információim szerint nem keveset, valójában téves pályán hajtottad végre, mert a választói voksot az előtte, nem a település lakói érdekében tett szociális munkád eredményeiért kaptad, hanem a település biztonságáért általad megvalósítandó remény jogán.
De hol van már szó az úgynevezett jelzőrendszerről?
Hol van már szó a települést behálózó video figyelő rendszerről?
Helyette elvállaltad az úgynevezett szociális bizottsági elnöki tisztséget, elhitted bizonyára önmagadról, megbirkózol Te ezzel is.
Nehézkesen megy, inkább topog.
Hozzáértés, tapasztalat és ismeret híján teszed evickélve dolgodat.
Bizony, elhallgattad, vagy elfeledkeztél róla, én bizony, a munkádhoz elengedhetetlen, több kormányzati háttér információt elküldtem Számodra.
Az is rendben van, hogy folyamatosan elfelejtetted megköszönni.
Hitted talán, hogy ez jár Neked.

Rendben van, hogy új év alkalmából jókívánságaidat küldted el telefonon, amire azt válaszoltam, " elgondolkodva és tisztelettel én is hasonló jókat kívánok Családotok minden tagjának." 
És én ezt is komolyan gondoltam.
Rendben van, hogy az egész, csak színház volt részedről, mert folyamatos, engem érintő nyilatkozataidat ezt követően sem hagytad abba.  

Rendben van, hogy az ominózus testületi ülésen, amikor bolondnak neveztél, elfelejtetted arról tájékoztatni a jelenlevő nyilvánosságot, sőt, igazat sem mondtál akkor, amikor közölted a jelen levőkkel, hogy Te beszéltél velem. 
Te nem beszéltél velem, hanem telefonon keresztül, visszaélve testületi tagságoddal és bizottsági elnöki tiszteddel, ordítottál velem, lehordtál minden szemétnek, megígérted, hogy széttaposol.
Az is rendben van, hogy, amikor nyilvánosan kértem Tőled, ugyan, add már írásban, amit mondtál telefonban, vállald fel, állj ki vele a nyilvánosság elé, akkor gyáván hallgattál és mind a mai napig nem válaszoltál.
Rendben van az is, hogy amikor tájékoztattam hangnemedről a település polgármesterét, dr.Riebl Antalt, akkor egyrészt sajnálkozását fejezte ki, hogy idáig fajultak a dolgok, másrészt, hangsúlyozta, hogy ez kettőnk ügye és ebben nem foglal állást.
    
És az is rendben van, hogy Te úton – útfélen azt terjeszted, hogy én alaptalanul teszek közzé dolgokat az interneten, összevissza beszélek, s Veled kapcsolatban is megalapozatlanul nyilatkozom.

Vágyam, hogy ne bánjam meg, remélem, az is rendben van, hogy részemről ad – actára helyezem mindazt, ami elválaszt bennünket.

Egy dologgal, még tartozom:
Holnap
– itt a blogomon s a világháló You Tube hálózatán keresztül – 
cáfolhatatlanul be fogom bizonyítani, 
hogy én korábban nem alaptalanul tettem veled kapcsolatban, 
- szerintem -
közel sem megalapozatlan kijelentéseket.

Így aztán befejezve a kört, tényleg kiegyenlítődhetnek a dolgok, s részemről élhet még tovább a remény, hogy eleget teszel annak, amiért barátaim, Feleségem s Jómagam is Rád adták voksukat.

Tisztelettel:
Erdélyi István