2011. február 25., péntek

VII. számú HÍRLEVÉL a blog tartalmáról - 2011. február 18.


Erdélyi István:
CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL című blog
 HÍRLEVÉL VII. 2011. február 18.
Tisztelt Fórumozó!
Hiszek abban, hogy
- esetenként más és más véleményünk ellenére –
Ön bízik abban, hogy együtt, érdeklődése és segítsége mellett, hadat üzenhetünk a műveletlenségnek, a gyávaságnak, az önhittségnek, a gyengeségnek, a kiábrándultságnak.
Már tájékoztattam Önt, hogy megnyitottam
CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL
ELNEVEZÉSSEL A BLOGOMAT,
mely lehetőséget ad, hogy szabad véleményét mások is elolvashassák.
dr. Riebl Antal polgármester kísérlete a szellemi diktatúra bevezetésére 
kudarcot vallott,
annak ellenére, hogy a település Fórum rovatát gyakorlatilag meggyilkolta.
A balul sikerült polgármesteri döntéssel a 120 regisztrált tagra duzzadt létszám minimálisra csökkent.
Ezzel szemben negyvenhét nap alatt
CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL
című blog tartalmára
megnyitása óta – hét hét alatt - 4 862- alkalommal voltak kíváncsiak.
Magyarországon túlmenően, 
Ausztriában, az Amerikai Egyesült Államokban, Lengyelországban, Németországban, Szingapurban, Norvégiában, az Egyesült Királyságban, Belgiumban, Törökországban és Kanadában
alakult ki eddig egy stabil érdeklődési tábor.
Ezen a héten Írországgal bővült a kőr.
Visszatekintve tehát…
február 18 - án
adtam közzé a Szombati Hangpercek – sorozatban
Polcz Alain, a halál szolgája
 című, a Magyar Rádióban elhangzott dokumentum műsoromat.
Február 19 - én
sajnos lehangoló véleményt kellett írnom – tételesen beszámolva az elhangzottakról – a január 18- testületi ülés öngólokkal tarkított testületi üléséről, a mutyi - szagos döntésekről, a kihagyott lehetőségekről.
Február 21 - én
Kiverte a biztosítékot – címmel Idéztem és reflektáltam olyan hozzászólásokra, amelyek felháborodást keltettek, megismerve és meghallgatva a legutóbbi testületi ülésen elhangzottakat. Meglepő volt, hogy még az Amerikai Egyesült Államokból, Kanadából, Franciaországból és Ausztriából is érkeztek felháborodott reflektálások.
Ezen a napon Gyors válasz – címmel
azokra a hirtelen beérkezett kérdésekre próbáltam választ adni, amelyek Írországból és Ausztriából érkeztek. Az Amerikai Egyesült Államokból érkezett kérdés többek között így szólt: 
- Vajon milyen retorzió érhetne engem, ha néven nevezném, kik azok Délegyháza - Mutyifalván, akiket a fejlécben tudatlannak, vagy diktátornak, vagy csendben meghunyászkodónak, vagy túlélőnek, vagy tehetségtelen szélhámosnak, vagy talpnyalónak nevezek?
Február 23 – án
 hangosan gondolkodtam, vajon milyen sors várna Ady Endrére, ha Délegyházán élne?
Ezen a napon adtam közzé
egy helyi, tehetséges fotós munkáit azzal a kérdéssel, hogy a féltékeny, helyi tehetségtelenek miért nem tartanak igényt önzetlen felajánlására?
Február 24 - én
 Lassan hat éve már címmel 
egy akkori május elsején, a Délegyházán megrendezett horgászverseny archív képeit adtam közzé.
Holnap is folytatódnak a
SZOMBATI HANGPERCEK.
E sorozat keretében
( négy részben )
a
Mezey Máriáról
készített
dokumentum műsort nyújtom át a hallgatóknak.  
Köszönöm eddig érdeklődését.
Ha véleménye van és szeretné közzé adni, e blog rendelkezésére áll.
Amennyiben nem tart igényt e Hírlevélre, kérem, jelezzen vissza a riporter@invitel.hu e-mail címre. 
Ez esetben – tiszteletem mellett - a későbbiekben nem zavarom Önt.
Tisztelettel:

Erdélyi István