2011. március 11., péntek

Köszönet a tájékoztatásért


A tegnap első alkalommal nem csak hallhatón, hanem láthatóan is közvetített önkormányzati ülés destruálása miatt nagyon leszidtam a csúcskategóriába tartozó számítógépemet.
Igaz, jegyzeteltem, amíg láttam és hallottam,
hogy a hat fős testületből csak négy tagot lehet látni, 
és megjegyeztem,
majd egyszer rájönnek, 
ez így bizony diszkriminatív, 
de örömmel vettem, hogy legalább el kezdenek sántikálni a XXI. század felé. 
És 16 óra 37 perckor, hogy is volt?
Ahogy szokták mondani, se kép, se hang...
Megjelent egy számomra ismeretlen cég logója, néztem, vártam egy darabig, 
aztán 
dühösen kiléptem.
A ma reggelt azzal kezdtem, hogy megkérdeztem számítógépemet:
 - Nem szégyelled magad?
És örömmel vettem,
legalábbis a tájékoztatás szándékát illetően,
 a pár perccel ezelőtt kapott levél tartalmát:
 „ A Kéktó FM Rádió Önkormányzati közvetítése közben
- az Önkormányzatot kiszolgáló Internetszolgáltató hibájából -
a
képi és hang adás a Testületi Ülés ideje alatt többször megszakadt.
A rádió elhatárolódik a felmerült probléma tárgyában!
Kéktó FM Szerkesztőség „
Köszönöm a tájékoztatást.
Most már legalább tudnom kell,
az Önkormányzat akart nagyobb kabátba bújni,
aztán kilógott belőle.
( Ami hiányzott, úgy hívják, hogy technikai próba... )