2011. március 3., csütörtök

Soron kívűl...

Nem akartam arrébb tenni, 
elcsúsztatni későbbre, 
egy ma délután kapott levelet, 
amelyben kérdezi a Személy: 
- Talán inamba szállt  bátorság?
- Megvettek, vagy megfenyegettek?
Én pedig behúztam  fülem-farkam és ezért felejtésre ítéltem ígéretemet, hogy közre adom a polgármester által letiltott Fórum rovat cenzura - mentes levelezését?
Elnézést.
Tényleg hibás vagyok.
De pótolom.
Holnaptól.
Egyben közlöm, gyáva vagyok ahhoz, hogy gyáva legyek.
És túlságosan szegény, 
legalábbis anyagilag, 
hogy ne legyek megvásárolhatóan gazdag.
                                                        (  AngiX fotója )
Örömmel vettem, hogy már négy saját weblap és két blog is folyamatosan átveszi a saját blogomon megjelent anyagokat, dokumentum műsorokat. 
Mindezt nem tartottam fontosnak közölni, 
de éppen ma értesített egy dunavarsányi barátom, 
ő is élt e lehetőséggel. 
Köszönöm.
                                                        ( AngiX fotója)
Holnap közzé adom a legújabb Hírlevelet.
                                                                                                   ( AngiX fotója)
Újdonság, hogy az elmúlt két hétben 39-en írtak azért levelet, 
- közülük 24-en külföldről -
hogy Számukra is küldjem el 
Hírleveleket.