2011. április 18., hétfő

Tisztelt Délegyházi Állampolgárok!

Éppen a kerítésem körül próbáltam össze szedni a szemetet, nylonzacskókat, üres, üdítő italos üvegeket, dobozokat, 
cukorkás és csokis celofánokat, 
amikor eszembe jutott, 
olvasva, 
hogy nem olvastam semmi polgármesteri köszönetet 
a település weblapján, 
vajon mit kellene írnia 

település lakói felé 
még polgármesternek?
 Én idáig jutottam:

Tisztelt Délegyházi Állampolgárok!
 Én, 
dr. Riebl Antal 
polgármester,
mély tisztelettel és köszönettel tartozom
az
általam 
szerényen vezetett
és 
demokratikusan irányított
Délegyháza Állampolgárainak,
hogy
kérésemnek és felhívásomnak eleget tettek
s oly nagy számban vettek részt
a Föld Napja alkalmából
alaposan megszervezett, 
alaposan előkészített szemétgyűjtési
és 
virág -, valamint faültetési akciónkban.
Külön örömömre szolgál, hogy Délegyháza lakosai
és 
nem állandó, 
üdülőkben, 
a település nyakán élősködő emberek,
azaz legalább ötezer  lakos közül,
oly nagy számban
       legalább ötvenen ! –
vettek részt településszépítési akciónkban.
Mindezt az bizonyítja,
hogy jó úton haladunk.
Hallgatnak rám az emberek.
Kicsi falunk virágzik,
az általunk ültetett fák pedig
       nekem elhihetik, hiszen csak igazat beszélek mindig –
egyszer csak majd az égig érnek.