Valójában Délegyháza nem létezik.
Van egy jelentéktelenné tett földecske rész, valahol – legalábbis közigazgatási szinten – Dél - Pest Megyében, ami házakból, utcákból áll. A házakban emberek és állatok élnek. A házak, az utcák tőszomszédságában tavak sorakoznak, már azt sem tudja a halandó, hogy hány…
Valójában Délegyháza nem létezik, mert nincs feldolgozott múltja.
Valójában Délegyháza nem létezik, mert nincs feldolgozott múltja.
Jelene kaotikus, jövőjét pedig?
Éppen mostanában tették fel valamelyik játékgépen…
A sorsok – történetek
A sorsok – történetek
nem illeszkednek
egymásba – egymáshoz,
mert a település jelenlegi polgármestere még azt a hétköznapi javaslatot is elvetette, hogy a történetek sorának 24. órájában szociológiai felmérést végeztessenek el.
Múlt - kutatás nem történik, a jelen feldolgozását cenzúra ruhájába bújtatták, a jövőkép megismerésének lehetőségétől pedig úgy zárják el a halandókat, mint kolerásokat a várandós kismamáktól.
Múlt - kutatás nem történik, a jelen feldolgozását cenzúra ruhájába bújtatták, a jövőkép megismerésének lehetőségétől pedig úgy zárják el a halandókat, mint kolerásokat a várandós kismamáktól.
Itt és ebben a közegben joggal gondolkodik el az ember, hogy vajon van-e értelme
- és meddig ? -
szóvá tenni azokat az embert gyalázó anomáliákat, amelyek a létben immár nyilvánosan is megjelenő szegénységet bele kényszerítik a lelki szegénység, a kilátástalanság zsákutcájába?
Éppen ezért vetődik fel bennem a kérdés,
- Vajon érhet e valamit,
ha
A NYILVÁNOSSÁG HASÁBJAIN KERESZTÜL SZÓLÍTOM FEL
JAKUS EDINA
ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANÁRNŐT
ÉS ÉDESANYJÁT,
JAKUS LÁSZLÓNÉ
ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANÁRNŐT,
Éppen ezért vetődik fel bennem a kérdés,
- Vajon érhet e valamit,
ha
A NYILVÁNOSSÁG HASÁBJAIN KERESZTÜL SZÓLÍTOM FEL
JAKUS EDINA
ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANÁRNŐT
ÉS ÉDESANYJÁT,
JAKUS LÁSZLÓNÉ
ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANÁRNŐT,
HELYI KÉPVISELŐT,
BIZOTTSÁGI ELNÖKÖT,
HOGY A RÁJUK VONATKOZÓ DOKUMENTÁCIÓT TELJES MÉRTÉKBEN HOZZÁK NYILVÁNOSSÁGRA!
Ha annyira tiszta és átlátható volt Jakus Edina alkalmazása a helyi általános iskolában, akkor érthetetlen, hogy mi okuk volna a pályázatok, az előterjesztések, a jegyzőkönyvek és a határozatok titkosításának?
Az persze, más kérdés, hogy
miért nem
gondolkodik el Jakus Lászlóné már csak a Családja becsületének megvédéséről?
Miért nem
gondolkodik el Jakus Lászlóné több évtizedes pedagógusi munkássága megkérdőjelezésének lehetőségéről?
Miért nem
gondolja át, milyen végeleges, a későbbiekben is nevéhez köthető,
- őt és Családját érintő –
erkölcsi kérdések vetődhetnek fel tanítványai és azok szülei körében?
Hiszen erre tette fel az életét...
BIZOTTSÁGI ELNÖKÖT,
HOGY A RÁJUK VONATKOZÓ DOKUMENTÁCIÓT TELJES MÉRTÉKBEN HOZZÁK NYILVÁNOSSÁGRA!
Ha annyira tiszta és átlátható volt Jakus Edina alkalmazása a helyi általános iskolában, akkor érthetetlen, hogy mi okuk volna a pályázatok, az előterjesztések, a jegyzőkönyvek és a határozatok titkosításának?
Az persze, más kérdés, hogy
miért nem
gondolkodik el Jakus Lászlóné már csak a Családja becsületének megvédéséről?
Miért nem
gondolkodik el Jakus Lászlóné több évtizedes pedagógusi munkássága megkérdőjelezésének lehetőségéről?
Miért nem
gondolja át, milyen végeleges, a későbbiekben is nevéhez köthető,
- őt és Családját érintő –
erkölcsi kérdések vetődhetnek fel tanítványai és azok szülei körében?
Hiszen erre tette fel az életét...
Egy állampolgár csak kérhet.
Már régen rossz, ha az állampolgár nem kér, hanem követel…
Annál pedig egyetlen hatalom számára nincs rosszabb,
mintha az állampolgár el kezd gondolkodni…
Úgy gondolom, most, a huszonnegyedik órában Jakus Lászlónénak és Családjának azt kell eldöntenie, hogy mi a tét?
A válasz lehetősége most az Ő oldalukon van.
Úgy gondolom, most, a huszonnegyedik órában Jakus Lászlónénak és Családjának azt kell eldöntenie, hogy mi a tét?
A válasz lehetősége most az Ő oldalukon van.
