2011. január 24., hétfő

II. számú Hírlevél a blog tartalmáról 2011. január 17 - 22 - ig.


Erdélyi István: 
CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL című blog
HÍRLEVÉL II. 2011. január 23.

http://google-csakazigazat.blogspot.com
Tisztelt Fórumozó!
Hiszek abban, hogy - esetenként más és más véleményünk ellenére - Ön bízik abban, hogy együtt, érdeklődése és segítsége mellett, hadat üzenhetünk a műveletlenségnek, a gyávaságnak, az önhittségnek, a gyengeségnek, a kiábrándultságnak. Már tájékoztattam Önt, hogy megnyitottam

http://google-csakazigazat.blogspot.com
mely lehetőséget ad, hogy szabad véleményét mások is elolvashassák.

Megnyitása óta, az elmúlt két hét alatt,
meghaladta az 1980-at az érdeklődés száma.

CSAK AZ IGAZAT A DÉLEGYHÁZI MUTYIFALVÁRÓL
című blog
TARTALMÁRÓL
2011. 17 – 23.
 139 beírás született a fenti időszakban.
január 17-én
Vélemény született arról, - többek között – Szilveszterezés az ásott gödör két oldalán címmel, hogy az elit települési vezetők külön, egy vadászházban ünnepelték a szilvesztert, megkérdeztem, túl büdös volt számukra választóik között ünnepelniük?
Ünnepelhetnek a gödörásók című blogban megkérdezésre került, A problémák, ha az általuk ásott gödörbe kerülnek, vajon megoldódnak?
január 18-án
Szó esett arról, hogy a lehető legjobb, ha színházat csinálva a demokráciából, annak adnak teret egy település weblapjának Fórum rovatában, hogy kutyaiskolát, kávét lehet benne reklámozni.
Szó esett arról, hogy korábban a polgármester a megjelent Magyar Nemzetes komisszárok hatására úgy döntött, szerkesztett műsorokban lesz közzé adva a helyi rádióban a települési önkormányzati ülések összegzése.
január 19-én
Szinte nevetséges módon tette közzé kudarcát a polgármester a Fórum rovat bezárását, majd újra engedélyezését követő anomáliáról. Mellesleg közzé adtam véleményemet, Csak ragályossá ne váljon a naivitás címmel… Egyben közöltem, tájékoztatásul a Magyar Újságírók Országos Szövetségének Nyílt levelét… 

Január 20-án
El kezdtem közölni – először három részletben, kronológiai sorrendben - a Fórum rovat 2010. május 5-i kezdetétől a hozzászólásokat, első sorban azért, hogy világosan lássunk, milyen okok alapján, kicsodák miatt vált primitív, szellemi vandálok játszóterévé egy komoly demokratikus eszköz?
Természetesen folytatom dokumentum jelleggel a Fórum rovat történetét, még akkor is, ha idő közben letörlésre került több bejegyzés. Megjegyzem, folyamatosan az összes hozzászólást archiváltam, tehát nem sok értelme volt letörölni.
Január 21-én
Rövid elemzés látott napvilágot a testületi ülés élvezhetetlen és érthetetlen rádiós közvetítésének okairól. Arról nem beszélve, közzé adtam véleményemet egy képviselő, személyiségsértő hozzászólásáról és a további türelem okairól.
Okulásként közöltem részleteket 
Cohn Bendit Európa parlamenti képviselő 
demokráciáról vallott nézeteiről, 
 aki többek között ezt mondta Orbán Viktornak:
A tájékoztatásnak bosszantania kell a politikát, és ez néha rosszul esik a politikusoknak. 
A demokrácia, a szabadság alapja pedig egyszerűen a véleményszabadság.
Egyetlen demokrácia sem halt meg a nagy szabadság miatt. 
A demokráciák a szabadság elfojtásakor halnak meg!
Január 22-én
a magam módján emlékeztem meg arról, hogy 1989 óta ünnepeljük január 22-én a Magyar Kultúra Napját, annak emlékére, hogy Kölcsey Ferenc a hagyomány szerint 1823-ban ezen a napon fejezte be a Himnusz kéziratát. A Délegyházi Kultúra Napja alkalmából körbe jártam lakóterem környezetét és nem csináltam mást, csak fényképeztem. A szemetet, a koszt és a káoszt.
Természetesen a Hírlevél nem tartalomjegyzék az elmúlt időszak 139 bejegyzésének tartalmáról. Továbbra is javaslom, amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, hogy ne csak olvasson, hanem közzé is adja szabad véleményét, kérem, tegye meg. Járuljon hozzá Ön is, - ahogy Kulcsár László teszi köszönettel vett bejegyzéseivel - hogy Délegyháza beléphessen a XXI. századba.
Amennyiben nem tart igényt e Hírlevélre, kérem, jelezzen vissza a riporter@invitel.hu e-mail címre.
Ez esetben – tiszteletem mellett - a későbbiekben nem zavarom Önt.