2011. január 29., szombat

Indulástól a Fórum építőkockái - XXVII. rész


Csak jóval később tudtam meg, talán, mert nem érdekeltek a személyek, akik hozzá szóltak a Fórumban, inkább, amit írtak, 
szóval, jóval később tudtam meg, 
hogy az általam kiselejtezett, vagy jobban mondva leselejtezett 
két délegyházi ember egyike ez a bizonyos Parafa, 
egyenlő egy Sarlós Kálmán nevű helyi állampolgárral. 
Sokkal nyugodtabb lettem volna később, ha ebben az időben rájövök személyiségének végtelenül romboló és sárba tipró hatására. 
De nem jöttem rá.
Valójában helyet keresett magának a nap alatt, 
a fényben
és nem mérte fel saját értéktelenségének korlátlanságait.
Kitalálta 2010. június 15-én hogy toborzó szöveget tesz közzé egy Ulti versenyre.
Tisztelettel meghívók mindenkit a 2010.junius.19. 09:00 órakor kezdődő ulti versenyre az Erdei Vendéglőbe. Hátha van valaki, aki szeretné levezetni a felesleges energiáját. Talán ott jobban megismernénk egymást.
Felém is tett egy gesztust, 
és vak voltam, hogy nem láttam, 
mindez a túlélése érdekében történt:
Csatabárdot ezennel elásom a köz érdekében.
Valóban igyekezzünk a meglévő hibák kijavításában és a "rövid kis földi életünk" jobbá tételében! Próbáljunk boldogabban és szebben élni!
És én, hülye, nem éreztem meg, bizony egy mérges kígyó akar meggyőzni, 
hogy nem is oly fájdalmas az a méreg, 
amivel el akar kápráztatni. 
Én pedig? 
Bementem az erdőbe:
Tisztelt Parafa! Köszönöm, igaza van.
Redbull 2010. június 17-én úgy érezte, csatlakoznia kell egy korábbi felvetésemhez:
Engem idézett:
"- Vajon nem arról van szó, a legújabb vihar előidézésével bizonyos személyek részéről, beszervezve erre a célra fullajtárokat is, a tegnapi hűbéreseket, összeugrasztva személyeket, hogy bármilyen eszközzel megakadályozzanak abban, hogy sorozatban közzé tegyem konkrét nevekkel, tanúvallomásokkal, vallomás cáfolatokkal együtt az egész úgynevezett Bombariadó ügyet?
Aztán, mivel volt mit idézni, nekem támadt:
Uram, ön ..... Önt az itt leírt hozzászólásokkal senki nem akadályozza a bombariadó nyilvánosságra hozatalában. Mi is szeretnénk már látni a bizonyítékokat, tegye végre közre őket. Ha valaki bűnös jelentse fel, ha nincs erre bizonyítéka ne vádaskodjon, és főleg ne vádoljon senkit összeesküvéssel. Ha pedig valamire kíváncsi járjon utána, és ne másokat uszítson. Ezenkívül feltett százegynéhány kérdést mindenki felé mert olyan okos. Kérdezném, ön milyen végzettséggel rendelkezik, hogy minden területen ilyen jól képzett. Nem várom a válaszát., mert úgyis csak egy újabb öndicsérő, a saját érdemeit az egekbe emelő, mások véleményét pedig teljesen elutasító ömlengés lenne a vége.
Javaslom, kérjen egy új kategóriát az admintól Erdélyi István írásai névvel, helyeztesse oda írásait, és így aki nem kíváncsi írásaira annak nem kellene mindig olvasni, vagy átgörgetni több oldalas egyoldalú értékeléseit. Aki pedig kíváncsi rá az ott könnyen megtalálhatja.
És mellesleg, még volt a képén bőr, oda biggyeszteni  neve elé, hogy Tisztelettel…
 Én 2010. június 18-án idézettel kezdtem, Redbullt idézetm:
Uram, ön beteg. Önt az itt leírt hozzászólásokkal senki nem akadályozza a bombariadó nyilvánosságra hozatalában. Mi is szeretnénk már látni a bizonyítékokat, tegye végre közre őket. Ha valaki bűnös jelentse fel, ha nincs erre bizonyítéka ne vádaskodjon, és főleg ne vádoljon senkit összeesküvéssel.
Ha pedig valamire kíváncsi járjon utána, és ne másokat uszítson.
Ezenkívül feltett százegynéhány kérdést mindenki felé mert olyan okos. Kérdezném, ön milyen végzettséggel rendelkezik, hogy minden területen ilyen jól képzett.
Nem várom a válaszát., mert úgyis csak egy újabb öndicsérő, a saját érdemeit az egekbe emelő, mások véleményét pedig teljesen elutasító ömlengés lenne a vége.
Javaslom, kérjen egy új kategóriát az admintól Erdélyi István írásai névvel, helyeztesse oda írásait, és így aki nem kíváncsi írásaira annak nem kellene mindig olvasni, vagy átgörgetni több oldalas egyoldalú értékeléseit. Aki pedig kíváncsi rá az ott könnyen megtalálhatja.
 Nem kellett volna, de felértékeltem ezt a levelezőt, egyenrangúnak véltem, ily módon is válaszoltam: Én képletesen kezet nyújtottam Önnek, maga pedig kéznyújtás helyett képletesen felém köpött. Ön felé ez volt utolsó gesztusom. Elkönyvelem olyannak, amit bizonyára tilt a weblap szabályzata. Mit is ír? Idézem:
Uram, ön beteg. Köszönöm, de ilyenkor hol van a cenzor Boltos József? Gondolja, hogy köteles vagyok eltűrni sértegetését?
Örülök, hogy senki nem akadályoz meg a bombariadó ügy dokumentumainak nyilvánosságra hozatalában.  Milyen naiv maga. Gondolja, hogy bárki meg tudna akadályozni? Ha megért egy hasonlatot, ez olyan hatékonyságot nélkülöző mondat, mintha megüzenné Obama elnöknek, hogy maga, Redbull, nem támadja meg az Amerikai Egyesült Államokat. Nevetséges.
Írja, hogy szeretné már látni a bizonyítékokat, tegye végre közre őket.
Akkor teszem és úgy teszem és ott teszem közzé, amikor és ahol akarom.
Bár elég sokan kíváncsiak e tárgyban közzé adandó írásomra, de remélem, maga el sem olvassa majd, mert, ha tehetném, magának üres lapot postáznék utánvéttel.
Csak felvilágosításul. A bűnösséget a Bíróság mondja ki, nem egy állampolgár. Ha nagy hangon tudálékoskodik, akkor ennyit legalább illene tudnia.
 Megjegyzés:
Az illető személy ellen kétrendbeli ügyben a rendőrség a nyomozást lezárta, jelenleg ügyészségi szakban van a bombariadó ügy.
Írja, ha nincs bizonyítékom, akkor ne vádaskodjak. A rendőrségnek van, a rendőrség vádaskodik maga szerint. Majd az ügyészség emel vádat.
Maga írja, hogy ... ne vádoljon senkit összeesküvéssel.
Én nevet nem említettem, de, ha maga az illető személyt Senkinek nevezi, akkor az Ön és a sértett dolga. Beavatom magát, ha én állítok valamit utána járok, megszerzem, megkapom az információkat.
Maga nekem nem partner abban, hogy erről beszélgessünk.
Azt írja, hogy
Ha pedig valamire kíváncsi járjon utána, és ne másokat uszítson.
Én magát nem uszítottam semmire.
Csak ködös mondataival állítottam szembe és felszólítottam, ha annyira tájékozott, ugyan, válaszoljon már a kérdéseimre.
Bizonyára kíváncsi a válaszra Délegyháza lakossága.
Mindegy. Felesleges magára időt pocsékolnom.
Emlékszik mit kértem? Nem magam, hanem a település érdekében.
 Idézem:
Mivel a közelmúltban már egeket vert a személyeskedés, egymás sértegetése, ezért - mindezt kikerülve - a legegyszerűbb módot választom. Személyeskedő hangnem nélkül, az elmúlt hónapokban, a konkrét közéleti személyeknek feltett, de mind a mai napig meg nem válaszolt, vagy elhallgatásra ítélt kérdéseimet újra csak - összevonva - megismétlem. Mindezt abban a reményben, hogy minden délegyházi lakos világosan lássa Délegyháza helyzetét.
Legyünk én és Ön, valamint mások közösen kíváncsiak, hogy megszületnek e a válaszok? Én ebben Önnek partnerséget ajánlok. Tisztelt Zizis és Itsnogood, Péter az Állat és Redbull! Ha van kedvük csatlakozzanak. Lássuk, együtt mire jutunk?
Ezzel szemben maga?
Én képletesen kezet nyújtottam Önnek, maga pedig kéznyújtás helyett képletesen felém köpött. Ön felé ez volt utolsó emberi gesztusom.  Kiesett. Ha lehet, és ezt határozottan kérem, végleg felejtse el a nevemet.
És végül megkérdeztem Boltos Józsefet:
Mit csinál a cenzor? Nem kéne pontoznia?
Boltos József:
A cenzúra megtörtént. Sajnos nem tudok minden percemet a gép előtt tölteni, így nem tudok mindent azonnal átvizsgálni.
Nyugtáztam:
Rendben.