2011. január 31., hétfő

Indulástól a Fórum építőkockái - XXXII. rész


Gyakorlatilag elég későn jöttem rá, hogy Délegyházán élnek olyan emberek is, akik kisebbségi komplexusaikból eredően, jobban, mérgesebben tudnak csípni, mint a kígyók. 
És nem jutott eszembe Illyés Gyula mondata, sajnos, túl sokáig, hogy
– Támadásra nem válaszolunk! 
Én, naiv, úgy gondoltam, aki elég bátor ahhoz, hogy ki merjen állni, támadható módon véleményévével a szélesebb nyilvánosság elé, az éppen eléggé felkészült is arra, hogy intelligens szópárbajokban részt is tudjon venni.   
Ma már látom, tudom, hiszen tapasztaltam: 
Sarlós Kálmán egyetlen pozitív kritériumnak nem felelt meg.
Csak, hogy hosszabb legyen az általa közzé adott szöveg, 
ezért 2010. június 23-án azt a módszert választotta, 
hogy előző levelemet darabokra szedte, 
engem idézett, aztán utána írta szösszeneteit. 
És milyen olcsó, primitív módon:
E Sarlós nevű ember, mivel megszólított, hát válaszolok.
Erdélyi nevű ember , mivel megszólított válaszolok!
E nem Sarlós nevű ember vagyok , hanem Sarlós Kálmán!!

Szerencsére nem személyeskedett, véleményét mondta el, ellenkező esetben nem érdekelne sem személye, sem, amit írt...
Szerintem nem érdemli azt sem meg,hogy személyeskedjek!?
Tehát...

Örülök, hogy ilyen magas piedesztálra emeli a Polgárőrséget. De egyrészt senki nem kötelezte egyikőjüket sem, hogy belépjen, másrészt, ahhoz, hogy érzelemmentes vélemény alakuljon ki bárkiben is a helyi testületről és annak tagságáról, bizony kérdések is születnek.
Arra pedig válaszolni illene...

- Tudna arra vonatkozóan információkat adni, hogy a Polgárőrség anyagi és technikai jellegű kiadásait ki és milyen rendszerességgel ellenőrzi?
Szerintem van ismeretsége az APEH-nél , kérje meg őket ellenőrizzék?
- Van e arra naprakész nyilvántartás, hogy például az elmúlt hónapban, hol, hány alkalommal, milyen időközönként és hol járőrözött a Polgárőrség autója?
Menetlevél készül minden km-ről (amennyiben nem tudná akkor felvilágosítom).
… a Polgárőrségeknek jár támogatás mivel közhasznú munkát végeznek !!! Önért is!!!!

Nincsenek kiváltságosak, hogy ennek köszönet jár, annak pedig nem...
Ezen a településen, névvel, vagy név nélkül többen dolgoznak - köszönet nélkül - a közösségért, ingyen, díjmentve. De nem állnak elő, hogy...

Mindenesetre érdekes, hogy az úgynevezett helyi nyilvánosság előtti tündöklés szándékával odáig is eljut, hogy bármit, a helyi Polgárőrség nevében kikérjen magának.
Szerintem normális kérdésre Boltos József is válaszol annak akinek erre van jogosítványa!!
Tudtommal Erdélyi nevű embernek nincs!!!

Én példáúl, ha lenne rá időm és kedvem, akkor se vennék részt egy Boltos József vezette kompániában...
Én szerintem maga nem is vehetne részt benne,mert a száján és a kezén kivül mást nem tud használni!!
Egyébként...
Bizonyára ismeri a mondást, azért, mert nem tud valaki tojást tojni, még meg tudja állapítani, hogy az büdös-e, vagy sem...
Belegondolok... 
Közzé tettem egy évekkel korábban a Vereckei hágónál készült képeket.
Nem is tudom... Ha Árpád vezér és a többiek tudták volna, itt, a Kárpát medencében ilyen Sarlós Kálmán - féle emberek lesznek utódjaik, vajon folytatták volna útjukat?
És egy nagyon lényeges elem, ami később, 
még jóval keményebb körülmények között jön szóba, 
pontosan a helyi polgármester részéről.
A Fórum rovat egyszemélyes, autokrata polgármesteri döntésének egyik oka volt, hogy Délegyházához méltatlan módon, én egy helyi állampolgár betegségét hoztam nyilvánosságra. 
Lassan már mosolygok, milyen könnyű egy jogi diplomával rendelkező helyi személy 
- ez esetben a polgármester - 
állításait megcáfolni. 
Én pontosan, 
tavaly júniusban kérdeztem meg Sarlós Kálmán nevű embertől:
-        Hogy a maga betegsége, hogy jött ide a témához, azt nem tudom, de gyógyulást kívánok.
Igazán nem állíthatom magáról, hogy szerény ember lenne.
Talán annyira vagyok szerény mint maga (e Erdélyi nevű ember)!!
Lehet, a település eljutott odáig, hogy másképpen gondoljon a Polgárőrségre, lehet, több segítséget és szolidaritást is kapna, ha a választó polgárok is több információt, esetleg új vezetőt is a Polgárőrség élén...
Netalán csak Ön-ön magára gondol Úram?...  Lehet talán annyira művelt, hogy ezt a feladatot is el tudná látni sok bokros oknyomozó tevékenysége mellet???Gratulálok Önnek nagyon sokoldalú ember és igen szerény!!!Erdélyi István
  És bizonyára gratulálhattak csodálatos szóförmedvényéért Sarlós Kálmánnak, mert evés közben jött meg számára az étvágy. 
- Ha ennyire gratulálnak, akkor bizonyára jól is írok… - gondolhatta 
és mivel érezte, szabad a pálya, hát 2010. június 23-án újra nekem támad. 
Sajnos, mikor Sarlós Kálmán írásaimat teszem itt közzé a blogomba, 
akkor az idegbaj kerülget, 
mert levelenként legalább fél óra csak arra megy el, 
hogy a súlyos helyesírási kijavítsam, 
hogy egyáltalán közölhetővé tudjam tenni, 
általános iskolai szintet el sem érő gondolatait, 
de megteszem, 
mert a visszatekintés dokumentációs érdeke, 
ezt kívánja:
 T Riporter!
Nem, nem válaszolok, mert nem tisztem megvédeni Boltos Józsefet. Szeretném azonban hozzá tenni talán kicsit lassíthatna a tempóján, mert néhány olyan embert pécézett ki magának aki nem nagyon érdemli meg. Én szerintem a sok-sok kis piszka helyett mutasson valami mást is.
Pl: tegyen konkrét javaslatokat arra vonatkozóan mit kellen , lehetne tenni a községért és annak felemelkedéséért?
Ne csak elengedje a szavakat hanem konkrét dolgokat is próbáljon meg javasolni.
Lássuk mire képes ön Tisztelt Erdélyi Úr?
Tudom most azt fogja írni nem szándékozik köz szereplést vállalni.
Nem szeretné, ha Önt kikezdenék.
Önnek ezer egy elfoglaltsága van.
Ilyen pitiáner dolgokra Önnek nincs ideje a bokros teendői között.
Most az új könyvén dogozik és nem ér rá ilyenekre.
Hát én azért reménykedem abban, hogy Tisztelt Erdélyi Úr megmutatja az útat amerre menni kell....
Az élre áll és kivezeti ezt a községet a kátyúból.
Én ígérem támogatom és Önre fogok szavazni és igyekszem meggyőzni Délegyháza lakosságát is szavazzon Önre.
Az első és kiváló , sokoldalú és magabiztos Erdély úrra..
Hát hajrá!!!!!!