2011. január 31., hétfő

Indulástól a Fórum építőkockái - XXXIII. rész


És mivel, szinte sportnak véltem az egészet, 
még ezen a napon úgy kezdtem válaszomat, hogy 
Köszönöm Sarlós úrnak, hogy válaszával, észrevételével megtisztelt, 
majd folytattam:
Nos, talán nem minősül piszkának, ha kérdést mertem feltenni a hátrányos helyzetű gyermekek érdekében? Ez persze, csak egy példa. De friss példa. Egyébként. Javasolja, tegyek is valamit, ne csak kérdezzek. Nekem bőven elég lenne, ha a háromezres lakosság, a választó polgárok időben mertek volna kérdezni, bizonyára nem itt tartana a település. És tenni pedig első sorban azoknak kell a település érdekében, akiket a teleülés választópolgárai megválasztottak a tisztségre. A testületi tagoknak, az alpolgármesternek és a polgármesternek.
Elég irónikusan jegyzi meg, nekem ezer egy elfoglaltságom van, ilyen helyi, pitiáner dolgokra nincs időm a bokros teendőim között. Tényleg nincs sok időm. De, mert itt élek, szeretném szűkebb világomat élhetőbbé tenni. Ez a világ egyébként minden délegyházi ember világa.
Éppen megnéztem, 197 alkalommal szóltam hozzá Délegyháza fórum rovatában. Nem versenyfutás, tudom, de hasonlítsa össze hozzászólásaim számát, tartalmát, témáját több ember magyarázkodásával, válasz kikerülésével, sértő, személyeskedésével. Mutasson, idézzen egyetlen alkalmat, amikor nem közérdekű volt a hozzászólásom. Egyetlen egyet sem tud.
 És sajnos, nagyon – nagyon hülye voltam, amikor komolyra vettem Sarlós Klmn bármilyen bejegyzését, hogy energiát fecséreltem akár egy porszemnyi gondolatára is. Azért, pedig kiváltképpen bolond vagyok, így utólag nézve, hogy védekeztem:
Egész életemben, írásaimban, könyveimben, rádiós és televíziós műsoraimban a kizsákmányolt, átejtésre ítélt, kilátástalan sorsban tengődő emberek érdekében álltam ki a az országos és helyi hatalmasságok, politikusok, maffiózok, bankárok ellen.
Nem alaptalan mondat ez.
Nézzen utánam bármelyik magyar, vagy nemzetközi keresőn, üsse be a nevemet.
Meglátogathajta weblapomat is.
www.riporter.uw.hu
És igen.
Csak kérdeztem, következtettem, és nyilvánosságra hoztam. Ebből állt az életem. És ezért - kaptam több nívó díjat, magyar és nemzetközi riporteri díjat, ezért kaptam a Veres Péter díjat. És ez most megint nagyzolásnak tűnt? De ön hozott védekező pozicióba. Az Amerikai Egyesült Államokban, Washingtonban politikai kampánymenedzseri iskolát végeztem. Éppen eleget tanultam és tapasztaltam ahhoz, hogy külön tudjam választani a lényegest a lényegtelentől.
 Lényeges e vajon, hogy azt írja,
idézem:
... én azért reménykedem abban, hogy Tisztelt Erdélyi Úr megmutatja az útat amerre menni kell.... Az élre áll és kivezeti ezt a községet a kátyúból. Én igérem támogatom és Önre fogok szavazni és igyekszem meggyőzni Délegyháza lakosságát is szavazzon Önre.
Tudja, hogy még viccnek is rossz, mégis leírja. Azt is tudja, nem akartam, nem is akarok semmiféle közéleti szerepet a sajtón kívül betölteni. Pedig lett volna rá alkalmam, felkérésem, nem is biztos, hogy délegyházi szinten, mégsem éltem a lehetőséggel, mert személyiségemtől és karakteremtől távolinak tartom.
 Nem akarok senkinek tetszeni, nem akarom senkinek a szimpátiáját kiváltani. Nem én, hanem, amit leírok, az kell, hogy minősítsen engem. Ha pedig a kérdezettekből és elvbarátaikból, szimpatizánsaikból ellenszenvet váltok ki állampolgárt megillető kérdéseimmel és véleményemmel, akkor bizony ez benne van a pakliban. De ugye, ezért még nem toloncolnak ki az országból?
És tudja, mi az érdekes? Lehet, hogy sok - sok dologban azonos oldalon állunk. Mégse akarja észre venni. Pedig így van. Lehet, felesleges volt minden őszinte sorom, amit most írtam magának, dehát megpróbáltam.
És még egy őszinte mondat. Bizony unom, nagyon unom, elkeserítő módon unom, hogy szájtépésemmel, feladott labdáimmal, másoknak kezdem kikaparni a gesztenyét.
 djbaba 2010. június 23-án megszólalt:
Tisztelettel jelentem :a gesztenye pirul , csak nem mindegy, hogy az embergyereknek a kezét vagy a száját égeti. Sajnos az emberek strucc politikája nem mindig viszik előre a dolgokat, szerintem a táborra meg"szorólapozni " kéne ... vagy az árára
Az persze mondhatnám nevetséges, hogy valaki nem írja fel jelszavát, ha az interneten hozzá merészelt szólni, vagy esetleg önmaga szellemi képességeiben bízott meg, hogy meg is tudja jegyezni? Mindenesetre egyik sem sikerült, mert 2010. június 24-én Sarlós Kálmán előállt:
T. Fórumosok!
"parafa" megszünt mivel elfelejtettem jelszamat az új nick nevem:skami53
üdv:Sarlós Kálmán nevű ember
Én pedig? 
Nagyjából átláttam személytelen személyiségén 
és röviden írtam 
számára:
Tisztelt Sarlós Kálmán úr!
Személyes és nem a település életét érintő észrevételére nincs válaszom.