2011. február 3., csütörtök

Indulástól a Fórum építőkockái - 52. rész


silverfox  2010. július 8-án aktuális témával jelentkezett:
Olvasom a felhívást, miszerint adománygyűjtés lesz mifelénk az árvízkárosultak megsegítésére.
Nagyon humánusnak tartom, hisz nagyon is kell a segítség. Sok ember élet munkáját vitte el az ár. Kilátástalan helyzetbe kerültek. Belegondolok. Ha itt jönne ilyen természeti csapás s vinne mindenemet, mit csinálnék? Nem tudom. Átérzem kétségbeesésüket. Kire számíthatnak? Kik segíthetnek? Csak a táborlakók,  a nemzet együttérző rétege. Mennek is a felajánlások. Ki 20ezret ajánl fel, ki 10-et, ki ötezret és a kisnyugdíjas ezer forintot. Mert segíteni akar! És mit látni a híradásokban? Felsőzsolcán demonstrálnak, mert nem érkezett segítség! De hol akadt el a telefonon felajánlott pénz? A sok adomány? Mert az azért volt bőven! Esetleg kinél landoltak ezek az adományok? Kik gazdagodhattak belőle? Miért nem értek célba? Persze ezek csak feltételezések. Én is küldtem pár SMS-t és már bizonytalanná tettek a híradások a célbaérkezésük tekintetében. Dilemmában vagyok. Délegyháza gyűjt a rászorulóknak. Nagyon szívesen segítenék a RÁSZORULÓKNAK, de biztos hogy nekik segítek? Nem szeteretnék alaptalanul vádaskodni, de a MI adományunk is a nagykalapba; kerülne-e, vagy egyéni kezdeményezésre közvetlenűl oda kerül-e, ahol szükség van rá?
Inditvány!
A felajánlásokkal együtt induló teherautók mellett indulhatna egy kisbusz is, ami vinné a felajánlók csoportját, kik meggyőződhetnének róla, hogy a csomag célba ért.
       Boltos Józsefválasza:
T silverfox!
Tájékoztatok mindenkit, hogy az összegyűjtött adományt közvetlenül az Edelényi önkormányzat képviselőinek adjuk át. A polgárőr autóval biztos kísérjük a teherautót ahova természetesen beülhet bárki, különösen, ha segít a fel, és lepakolásnál. Az esetleges pénzadományokat több szervezet jelenlétében fogjuk megszámolni, úgy hogy erről videó felvétel készül. a teljes összegből tisztítószereket, és konzerveket veszünk, amiről a számlát és a videót elérhetővé tesszük az interneten, valamint nálam az üzletben eredetiben megtekinthető lesz. Pontosan azért választottuk mi is a közvetlen lejuttatást, mert csak így látjuk mi lesz a sorsa a jó szándékú emberek segítőkészségének.
                silverfox nyugtázta:               
Köszönöm a számomra megnyugtató választ!

Én 2010. július 1o-én jelentkeztem be. Ha eddig nem kaptam eleget, na, mostantól fogva aztán már nem volt kegyelem. Hozzá mertem nyúlni egy Szent Tehénhez. 
Ez bizony már kiverte a biztosítékot:
 Mára ígértem, tehát elkezdtem a bombariadó ügy dokumentumainak közzé adását. Erre külön rovat is van a település weblapján. De, ha ezt letöltik, akkor itt is megtalálható:
 djbaba tanúlt:
üdv akkor arra kell letőlteni !!! gondolom én
 És 2010. július 11-én újra írtam pár sort:
Bizony, baj van.
Bár van külön rovat a település weblapján a bombariadó ügynek, oda csak legfeljebb írni lehet, de beilleszteni semmit, sehogy. Gondolja az ember, nem baj, akkor a fényképek rovatban elhelyezem, hiszen fénymásolt dokumentumokról van szó, biztos, ami biztos, lásssák is miről van szó, nehogy bárki félremagyarázással mossa le az egészet, dobja ki a gyereket, fürdővízzel együtt.
Hát... Az sem ment.
Több óra próbálkozást követően nem lehet feltenni semmit a fényképek rovatba.
Nem tudom, talán a Délegyházi napokról lehetne valamit, de jelenleg semmi nincs fenn arról. Akkor pedig, egyáltalán miért kell már előre rostálni, hogy mi kell, mehet és mi nem?
Nem tudom. Boltosnak írtam, de nem jött semmi válasz. Elérhető az első anyag bombariadóval kapcsolatban, közöltem az elérhetőséget, de tisztább ügy lenne a település weblapján, de tiszta ügyek? Ezek nem Délegyháza szinonimái... Most egy kicsit várok, lép e valaki? Addig pedig? 

Alapkérdés.
Ki volt aki megzavarta egy civil szervezet gyűlését?
Ki volt az a hangja alapján középkorú nő, aki a következőket mondta a 107 es segélyhívó számra:
Délegyháza Művelődési Házban 18 órakor bomba robban.?
Idézet a közzé adott anyagból:
rendőr:
Felkérem Riebl urat, hogy hallgassa meg a CD lemezen levő hangfelvételt és közölje, hogy az azon levő személy hangját felismeri e?
dr. Riebl Antal:
A felvételt meghallgattam és azon sajnos egyértelműen felismertem gr. Dr.Bethlen Istvánné Polgármesterasszony hangját.
A dokumentumok közzé adását folytatom.