2011. február 3., csütörtök

Indulástól a Fórum építőkockái - 52. rész


Én persze nem értettem, a huszonegyedik században, miért nem lehet egy települési weblapra a galériába beilleszteni bármit?
Az úgynevezett  amester meglehetős pökhendiséggel  válaszolt:         
riporter nekem is írt, és én válaszoltam is rá. Megírtam, miért nincs mindenkinek nyílvános galéria, megírtam miként tud képet beszúrni a hozzászólásába. Az nem volt megfelelő válasz?      
 Persze, véleményeztem:       
NEM KAPTAM SEMMIFÉLE VÁLASZT BOLTOS JÓZSEFTŐL. NEM TUDOM, MIÉRT ÁLLÍTJA. TEHÁT NEM TUDOM, MIÉRT NINCS NYILVÁNOS GALÉRIA? NEM TUDOM, HOGYAN LEHET KÉPET BESZÚRNI. AZ NEM VOLT MEGFELELŐ VÁLASZ, AMI NEM IS VOLT. TEHÁT? TÉNYLEG KÉREK VÁLASZT.
 Szokásos pökhendi válasz következett:          
Nem azt írtam, hogy Boltos József válaszolt, hanem hogy én küldtem választ Önnek, mivel nekem is írt.
De lehet, hogy nem kapta meg, mert mostanában rosszalkodik a mobil internetem, ezért leírom ide is:
Azért nincs nyilvános galéria, mert a szerver nem arra készült, hogy mindenki itt tárolja videóit, fényképeit. Megoldás: fel kell tölteni egy ingyenes szolgáltatóhoz a képeket (pl. picassa) vagy videókat (pl. youtube) és itt egy linket beküldeni, vagy a fórumban jelezni.
És a megoldás a kép beszúrására:
[img]kép_url_címe[/img]
És még egyszer kérem alaposan olvassa el, hogy mire válaszol mielőtt kiabálni kezdene.
       És elkezdődött megint a primitív oda – vissza vágásosdi.   
Most én jöttem:      
Először is. A végén kezdem. Keressen szűkebb és tágabb rokonságában embert, akivel ilyen hangon beszélhet. Azon a tájon bizonyára kiabálnak ordibálnak egymással, de családi hátterét ne vetitse ki senkire, pláne ne rám, mert ahhoz maga még kisded.
Ha lehet, maga tőlem semmilyen módon ne kérjen semmit, ahhoz túl tudatlan, pláne azt, hogy alaposan olvassam el azt, amit, meg sem kaptam.
Mert, ahogy írja, éppen a maga mobil internetje rosszalkodik. Ez egy szakmailag megalapozott, mesteri válasz. Ezt tanították az általános iskolában szakmailag?
Ha már annyira mesternek vallja magát, ami egyébként nevetséges, tudnia kellene, hogy a szerver, az szerver. Ha azt írja, hogy olyan kis kapacitású szervert vett az Önkormányzat a maga és Boltos József tanácsára, ami alkalmatlan, hogy egy jó weblap háttér tárolója legyen, akkor értem, legfeljebb tudatlanságukat és felkészületlenségüket nem fogadom el.
Egyébként újabb ellentmondás, ez a szerver, legalábbis a kiírás szerint alkalmas a fényképek tárolására, hiszen ki van írva, hogy csak a Délegyházi Napokról készült fotókat fogadják be és semmi többet.
Azon túlmenően pedig.
Nem hiszem, hogy nekem bármilyen állampolgári, szakmai kapcsolatomnak kellene, hogy legyen egy falusi weblap, önmagát mesternek valló fizetett emberével, csak azt is tudnia kellene, hogy én írtam eredetileg Boltos Józsefnek, de visszajelzést kaptam, hogy a postaládája tele van, így jutottam el egy önmagát mesternek valló személyhez.