2011. február 3., csütörtök

Indulástól a Fórum építőkockái - 53. rész


Persze, 2010. július 12-én az amester következett
Kérem ne beszéljen ilyen hangom velem. Azt írtam, hogy ne kiabáljon, mert nincs igaza. Azért írtam, hogy ne kiabáljon, mert csupa nagybetűvel írta hozzászólását, amiről már korábban is tisztáztuk többekkel (köztük Önnel is), hogy a kiabálás jele. És pláne azt ne kiabálja, amit nem is állítottam.
Ön írta:
NEM KAPTAM SEMMIFÉLE VÁLASZT BOLTOS JÓZSEFTŐL.
NEM TUDOM, MIÉRT ÁLLÍTJA.
Én előtte ezt írtam:
riporter: Nekem is írt, és én válaszoltam is rá. Megírtam, miért nincs mindekinek nyílvános galéria, megírtam miként tud képet beszúrni a hozzászólásába. Az nem volt megfelelő válasz?
Vagyis ne írtam, hogy Boltos József válaszolt, ezért kértem, hogy ne kiabáljon. Mivel nem volt igaz, amit írt. Nem volt igaz, hogy az állítottam, hogy Boltos József válaszolt.
Ezek után kioktat? És hogy válaszoltam az eredeti kérdésére, azt észre sem vette? Vagy csak megköszönni nem szokta a segítséget?
 A szerver kapacitásáról pedig: a beszerzésbe nem volt beleszólásom, de ez mindegy. Boltos József beszerzett egy, a feladatra alkalmas szervert, a lehető legkedvezőbb áron. A beszerzésnél nem volt cél nagyméretű anyagok hosszútávú tárolása, inkább az ár számított, mivel a képek, videók tárolása - mint korábban is írtam - külső, ingyenes szolgáltatóknál megoldható. Ráadásul így a képek le- és feltöltése sem az Önkormányzat sávszélességét foglalja.
De ha gondolja, vegyünk nagyobb szervert, nagyobb biztonsági mentőegységeket, fizessünk elő nagyobb sávszélességre, szórjuk a pénzt, hogy egy Önnek megfelelő szerver legyen.
Azt meg, hogy nem hiszi el, hogy éppen nincs normális internet előfizetésem, a maga baja. Nem kezdek el magyarázkodni, hogy miért nincs, mivel aktuális körülményeimhez semmi köze. Csak azért próbáltam meg válaszolni az Ön privát üzenetére, hogy segítsek. Nem sikerült a technika hibájából, ezért itt a fórumon próbáltam segíteni. Úgy látom sajnos kár volt...
A becenevembe meg ne kössön bele, én sem kötök bele az Önébe.    
 És még hozzá tette:
Bocsánat, még annyit:
Azon túlmenően pedig.
Nem hiszem, hogy nekem bármilyen áűllampolgári, szakmai kapcsolatomnak kellene, hogy legyen egy falusi weblap, önmagát mesternek valló fizetett emberével, csak azt is tudnia kellene, hogy én írtam eredetileg Boltos Józsefnek, de visszajelzést kaptam, hogy a postaládája tele van, így jutottam el egy önmagát mesternek valló személyhez.
1. Ha nem akar kapcsolatot minek ír? Ha ír, miért írja, hogy nem kéne kapcsolatnak lennie velem?
2. Honnan kéne tudnom, hogy Boltos József privát fiókja megtelt? Az Boltos Józsefé, nem az enyém. Én pedig e-mailt szoktam küldeni neki, vagy telefonon hívom, így nem tudtam hogy megtelt.
3. Ha megtelt, és csak ezért írt nekem akár azt is megírhatta volna, hogy továbbítsam a levelet Boltos Józsefnek, mert megtelt a postafiókja. Vagy elküldhette volna neki e-mailben. Vagy felhívhatta volna.
Szóval értem én, hogy nem kér segítséget, csak hőbörögni szeretne, de akkor ne kérjen privát üzenetben sem. (Ha megengedi beidézem privát levelét, amiben egy szót sem írt Boltos Józsefről, nincs megszólítás, így joggal gondoltam, hogy nekem írta.)
    És a válaszom: ( de milyen felesleges volt az egész… )              
Értem én.
Duma van.
Megfelelő szerver nincs.
A weblap üzemeltetőjének a postafiókja tele van.
Fényképek nem elhelyezhetők.
Dokumentumokat nem lehet közzé adni.
Duma van.
Magyarázkodás van.
Az eredmény pedig nulla.
Vagy legalábbis a nulla körüli.
A kétharmad kommandó tagjai élnek és virulnak.