2011. február 4., péntek

Hallgatva Mutyifalva rádióját... És egyéb...

Elgondolkodtató volt. 
Végre, legalább húsz próbálkozás után eljutottam odáig, 
hogy meghallgathattam, és rögzíthettem 
a január 18-i helyi testületi ülés
első hatvanhárom percét követő részét. 
Még nem vagyok túl az élmény feldolgozásán.
Olyan érzés ez az egész, most így visszagondolva, hogy megkérdezi az ember s talán nem is tud válaszolni, 
vajon melyikük van  rács mögött, 
ha két ember a rács másik - másik oldaláról beszélget egymással?
Ugyanarról a dologról szeretném úgy látni és úgy érezni, ahogy az ott kvaterkázó, dagonyázó, nevetgélő, kaszinózó képviselők és polgármesterük érezheti, hogy minden jó, ahogy tették.
Másrészt nekem
- hallva, ami hallható volt  - 
első sorban az átlátszóság, az inkorrektség és a tisztátalanság jut eszembe.
Most még nem dolgoztam fel teljesen az elhangzottakat... 
Görbe István engem érintő 
- törvény által szankcionált - 
és hangfelvétellel, 
valamint tanukkal bizonyítható a személyiségjog sértését...
A félrevezetés szagú dr. Riebl Antal polgármester féle tálalását és elintézését az úgynevezett Fórum - ügynek. 

Megejtem rövidesen, 
amit meg kell ejtenem, mert immár vége van a simogatás és a türelem időszakának.

Igaz, a nyers, esetleg udvariatlannak tűnő  hangnak is. 
Amit eddig és ez után csinálok, 
mindannak nem csak 
múltja, jelene, 
de jövője is van.
 Azonban Görbe István képviselőre 
a választók, a barátai, elvtársai, kortársai és családja 
nem tud sokáig büntetlen előéletű személyként tekinteni, 
ha így folytatja, 
ezt pedig én szavatolom. 
És ez persze, nem fenyegetés, 
csak hangos és bizonyítékon alapuló, 
udvariasan és tényszerűen megfogalmazott
  jövőkép lehetőség... 
Persze, részletezni is fogom majd, 
mert én véleményemmel nem kívánok beállni valamiféle mutyizó sorba, 
hogy én nem szólok, meg minek, meg én az ő kutyájuk kölyke vagyok, 
meg aztán együtt ettük a pörköltet, 
ahogy egyik vélemény-társuk 
emlékeztetni próbált erre...
Lehet engem betegnek nevezni a polgármesteri figyelmeztetést megelőzően.
Lehet rám fogni, 
milyen faluromboló hatást fejtek ki, 
ha valakinek egy korábbi írásban betegségére hivatkozok.
De mindazok, akik ebben a rágalmazó pixisben szereplők, 
gondolkodtak azon, 
hogy vajon én voltam e éppen akkor Kórházban, 
amikor segítségre szorultam, 
ha másik - ez idő alatt - éppen azon munkálkodott, 
hogy betegyem altáji testrészemet 
valamely önkormányzati képviselői székbe? 
 
És akkor ezek után
ez az ember nevez engem nagy nyilvánosság előtt 
betegnek?
Bizony, 
ez a Görbe István - féle szék 
tényleg üressé válhat ott a testületben.

Na, mindegy, most nem folytatom.
Átgondolva, újra meghallgatva amit már " elkövettek ", 
remélem jót is találok és közzé adhatom arról, 
amit bevégeztek, 
azon a testületi ülésen.
Megjegyzem, nem mernék jegyzőkönyvekre hivatkozni, 
mert azt kereshetem, 
hiánycikk,
mint az EDE jelöltek kampányígéreteinek 
megvalósult morzsái
a délegyházi hétköznapokban. 

Egyébként... 
- Kellő udvariassággal - 
csak gratulálni tudok ahhoz a már elmúlt napi megvalósuláskor 
dugába dőlt 
eredeti álomhoz, 
hogy Délegyházán megvalósuló
és az eredeti 
demokratikus célnak megfelelő
utcabizalmi hálózat épüljön ki.
 Így kell aprópénzre váltani, elkótyavetyélni 
egy eredetileg tisztességes ember tisztességes gondolatát.
Pedig milyen jó lett - lehetett volna.

És remélem, 
arra is lesz időm, 
hogy egy bizonyos Cicamica 
2010. június 28-i 
délegyházi Önkormányzatot érintő javaslatára is 
visszatérjek.