2011. február 2., szerda

Indulástól a Fórum építőkockái - 41. rész


REDBULL KONSTRUKTÍV MÓDON VÁLASZOLT:
Tisztelt Erdélyi Úr!
Én azt is írtam, hogy nem vitatom, és nem kérdőjelezem meg a munkájukat, csak az egyenlő tettek egyenlő megítéléséért emeltem szót. És egy rossz hír. Az EDE fent van az önkormányzat listáján, Igaz Együtt Délegyházáért Egyesület néven. Az EDE vezetője alatt gondolom Dr. Riebl Antalra gondolt, akit nem kell megkérdeznem mennyit tesznek hisz én is látom, sőt számtalan ténykedésükben én is részt vállaltam, és fogok a jövőben is. Csak én az efféle ténykedéseimmel valóban a háttérben kívánok maradni.
És még annyit, amikor higgadtan tesz észrevételeket, és emberi szóval kérdőjelezi meg véleménnyilvánításomat örömmel cserélek véleményt önnel, és én is minden további nélkül megtartom a higgadt stílust annak reményében, hogy értelmes gondolatok feljebb fognak kerekedni a sértegetéseken.
 VÁLASZOLTAM:
Tisztelt Redbull.
Elnézést, ha felszinesen futottam volna át a listát, bocsánat. Ha tényleg fenn van az Együtt Délegyházáért Egyesület a listán, az számomra nem rossz hír. Látva, mennyit dolgoztak, ez számomra és bizonyára az ő számukra is öröm. De azért mégis javaslom, kérjük meg együtt dr. Riebl Antalt, ugyan,tegye már közzé,
Hány gyereknek, hogyan, mi módon, mennyiért segítettek, ételben, szórakozási lehetőségben?
Saját hagyományaikhoz híven mennyiben kívánják segíteni a rászoruló gyermekeket az ingyenes tankönyvellátásban?
Én is kíváncsian várom dr. Riebl Ferenc válaszát.
Köszönöm - ez esetben - korrekt és tisztességes válaszát.
 Egy bizonyos Cicamica is bejelentkezett:       
Szerintem, mindenki gondolkodjon el ezen: A személyeskedés - a személy támadása - az egyik leggyakoribb érvelési eszköz, és egyben az egyik leggyakoribb érvelési hiba is. Kiemelt figyelmet érdemel azért is, mert a személyeskedésre érzékenyek vagyunk, és általában visszautasítjuk. Ezért azután gyakran ott is kikérjük magunknak, ahol a személyeskedés nem hibás. Míg a többi érvelési hibánál az a probléma, hogy nem ismerjük föl, hogy hibás az érvelés, a személyeskedés esetében ennek ellenkezője is előfordul: akkor is visszautasítjuk a személyeskedést, amikor pedig az nem hibás. A személyeskedés végső soron a hitelességet érinti, egy olyan pszichológiai tényezőt, amelynek kulcsszerepe van a meggyőzésben. Ez magyarázza, hogy a személyeskedés általában nagy pszichológiai meggyőző erővel rendelkezik. Sajnos ezek alapján úgy gondolom a hozzászólások 80 %-át törölni kellene, vagy kivenni a felhasználási feltételekből a személyeskedés tiltását.
       Sarlós Kálmán szinte naponta, minden beírásával bizonyította, mennyire földbe tiporja az egész hozzászólási lehetőséget. Vagy egyszerűbb. A saját szellemi színvonalára akarta lesüllyeszteni a Fórum lehetőséget, ahogy 2010. június 27-én:
Majom!
Sajnos nem áll módomban erre a kérdésre válaszolni, de nem is a község problémáját feszegeti. Amennyiben nem tudsz építő jellegű kérdést feltenni inkább ne is tegyél fel semmilyen kérdést. És itt a "villamoson" jó lett volna,ha a kaluztól kérsz engedély arra, hogy egyáltalán felszállhatsz-é. Szerintem nem kértél engedélyt. Lehet majd pót díjat is kell fizetned?
 Majd egy újabb hozzászólása:
Igaz én sem kértem engedély ,csak úgy fel szálltam mint a galambok.
És lehet pottyantok is?.....ra
     Aztán Majom válaszolt előző, őt érintő véleményemre:          
Erdélyi István!
Érdekes dolgok ezek a számok. Büszkélkedik, hogy mennyi témát indított, és mennyi megnyitás, válasz született. De észre kéne venni, hogy a híres sok-sok válasz jelentős része a maga agresszív, földbedöngölő, mindent jobban tudó arrogáns magatartása miatt született, amikre persze válaszol. Így nem nehéz nagy számokat produkálni. De ha kiveszi belőle az ilyen hozzászólásokat nagyjából marad a maga 80 százaléka, meg még 1-2 válasz. Vagyis marad, hogy nagyjából csak maga írogat, és a remek stílusa miatt kb. senkit nem érdekel a mondanivalója. Ezért írtam, hogy próbáljon már emberi, megértő stílusban írni, hátha többeket érdekelne a mondanivalója.
 Sarlós Kálmán, persze megint gyorsan bejelentkezett:
Tisztel majom!
Szerintem nem kell ezt olyan nagyon komolyan venni. Azt azonban látom nagyon kevés hozzászolásod volt azt hiszem csak 10 db. Ez igen csak kevéske és ebből is látszik nem vagy valami " nagyon nagy okos" (ne haragudj nem sértésnek szánom). Ahhoz hogy beszolhass akárkinek sok kis hozzászólásodnak kellet volna lenni. Mielőtt megszólitasz valakit nézd meg a bal oldalon a hozzászólásainak a db számát, meg a csillagait. Minél több valakinek a csillaga annál nagyobb ember. Kérlek ezt vedd figyelembe. Ne személyesked, amennyiben személyeskedni akarsz fordulj felém és mondd nekem. (Köszönöm).