2011. február 2., szerda

Indulástól a Fórum építőkockái - negyvenedik rész


2010. május 26-án én voltam Majom céltáblájában:
Ne higgye már, hogy maga fújta a passzát szelet. Gondolja, hogy tényleg a maga irományai miatt van fórum? Most sem válaszol senki a kérdéseire, akkor mit gondol, kit érdekelt, hogy fórumozni szeretne? Inkább köszönje meg Boltos Józsefnek, hogy kijárta a fórumot, amit maga egyből kisajátított...
Ma már csodálkozom magamon, hogy milyen türelemmel válaszoltam:
Tisztelt Majom!
Első mondata személyeskedő, sértő. Erre külön felhívom Boltos József figyelmét.
Második, kérdő mondatára azért nem válaszolok, mert mélyedjen bele jobban a weblap belső statisztikájába, kik, hányan indítottak új rovatot, egy -egy témánál hány megnyitás volt és hány válasz.
Valamit segítek.Ezek számok, konkrétak, amelyeket szükségtelen megalapozatlan pocskondiázással illetni.Én magának sem mondtam, hogy hozzám szóljon, mégis megtette.
De nézzük a számokat.
Az első, leglátogatottabb rovat az Üdvözöljük Délegyházán címet viseli, ahol a megnyitás száma 5 454 volt. E rovat hozzászólásainak közel 80 százalékát én tettem közzé.
Tizenkét rovat van a weblap fórum rovatán. Ebből hetet én indítottam.
Az olyan rovatokon, amelyet nem én indítottam összesen 7 037 megnyitás volt.
Amit egyedül én indítottam azon pedig 5 913.
A nem általam indított rovatokon a válaszok száma 290 volt.
Az általam indított rovatokon pedig 230.
Én többet nem tudok tenni azért, hogy megértse, tegyen minden mondata mögé tényszámokat, akkor tudunk értelmesen szót váltani. De, ha nem ez a szándéka, csak vaktában lövöldözés, akkor bizony elférünk egymás melett Délegyházán, de a késöbbiekben nem veszem figyelembe, amit ír.
Értelmetlen.
Ahogy az is értelmetlen lenne, hogy egy pár emberrel együtt bizonygassam, ki, mit tett és ki, mit nem tett meg azért, hogy Délegyházán üzemelő Fórum rovat legyen a település weblapján. Maga csak úgy felült egy haladó villamosra és nagy hangon követeli magának az Igazságmondó szerepet. Nincs tisztában azzal, hogy is volt akkor... Ki volt mellette, ki mit tett ellene, vagy ki, hogyan húzta az időt?
Ki, hogyan magyarázta meg, hogy nem kötelessége az önkormányzatnak fórum rovatot indítani... De ez már a múlt... De ezt a villamost bizony be kellett inditani. És nem könnyen. Egyébként... Látja? Hiába mondom, a település életét nagyban befolyásoló kérdésekről váltsunk szót, bizony könnyebb célkeresztbe állítani valakit, biztos válaszol és kiemeli a többiek közül azt, aki személyeskedett...
Én kiemeltem Önt válaszommal, ennyit tudtam tenni önért.
Kérem, ne zaklasson a későbbiekben személyemet érintő írásaival.
Nem érdekelnek.